• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

BULAGGI tassen voor verschillende looks van de modieuze vrouw

Het merk BULAGGI-tassen volgt een nieuwe strategie. Tijdens de marketing-sessies met Paul Moers kwam duidelijk naar voren dat BULAGGI alle unieke looks van een vrouw wil vieren met een perfect passende tas.

"In een tijd waarin een outfit niet alleen een look maar bijna een identiteit is, halen wij het beste daarvoor uit onze tassen," reageert directeur Dick Tijssen.
"Wat een vrouw wil, hangt af van wie ze is en wie ze wil zijn. Iedere vrouw weet dat jezelf zijn betekent: in staat zijn om te kunnen veranderen. Ze is niet uitsluitend één persoon, maar tevens professional, moeder, partner, party girl en vriendin. Bij ieder levensfacet past een andere look. Accessoires zoals de tas zijn voor een vrouw een verlengstuk van haar identiteit." 

Met BULAGGI tassen maken vrouwen een statement valt Joyce Langelaar hem bij. "De BULAGGI vrouw staat positief in het leven. Ze werkt hard en geniet met volle teugen. Ze heeft een uitgesproken gevoel voor stijl en dat wordt gezien door anderen en gewaardeerd. Ze zoekt een merk dat haar 'begrijpt'. Een merk dat in lijn ligt met haar behoeften, haar helpt haar look te definiëren en haar begeerlijker maakt."
De nieuwe BULAGGI collectie zit vol aangename verrassingen door middel van het gebruik van mooie materialen, opvallende kleurcombinaties en details.
“We gaan volle vaart vooruit met een duidelijke missie: het benadrukken van de persoonlijkheid van vrouwen met on-trend en betaalbare tassen voor iedere gelegenheid”, besluit Tijssen. 

FOTO: STIJLVOLLE BULAGGI TAS...