BULAGGI tassen voor verschillende looks van de modieuze vrouw
Het merk BULAGGI-tassen volgt een nieuwe strategie. Tijdens de marketing-sessies met Paul Moers kwam duidelijk naar voren dat BULAGGI alle unieke looks van een vrouw wil vieren met een perfect passende tas.
"In een tijd waarin een outfit niet alleen een look maar bijna een identiteit is, halen wij het beste daarvoor uit onze tassen," reageert directeur Dick Tijssen.
"Wat een vrouw wil, hangt af van wie ze is en wie ze wil zijn. Iedere vrouw weet dat jezelf zijn betekent: in staat zijn om te kunnen veranderen. Ze is niet uitsluitend één persoon, maar tevens professional, moeder, partner, party girl en vriendin. Bij ieder levensfacet past een andere look. Accessoires zoals de tas zijn voor een vrouw een verlengstuk van haar identiteit."
Met BULAGGI tassen maken vrouwen een statement valt Joyce Langelaar hem bij. "De BULAGGI vrouw staat positief in het leven. Ze werkt hard en geniet met volle teugen. Ze heeft een uitgesproken gevoel voor stijl en dat wordt gezien door anderen en gewaardeerd. Ze zoekt een merk dat haar 'begrijpt'. Een merk dat in lijn ligt met haar behoeften, haar helpt haar look te definiëren en haar begeerlijker maakt."
De nieuwe BULAGGI collectie zit vol aangename verrassingen door middel van het gebruik van mooie materialen, opvallende kleurcombinaties en details.
“We gaan volle vaart vooruit met een duidelijke missie: het benadrukken van de persoonlijkheid van vrouwen met on-trend en betaalbare tassen voor iedere gelegenheid”, besluit Tijssen.
FOTO: STIJLVOLLE BULAGGI TAS...