• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Mart Visser exclusief op Kleding.nl

  Mart Visser en Kleding.nl hebben een exclusieve samenwerking gesloten. De bekende kleding zoekmachine zal het komende jaar, exclusief online, de producten uit de confectielijn van de Nederlandse couturier promoten.

Tot eind vorig jaar werkte Mart Visser voor zijn confectielijn samen met V&D. Na het faillissement van het warenhuis, besloot de couturier zijn plannen om zelfstandig online verder te gaan versneld uit te voeren en zette hij zoals dat voor een echte ondernemer gebruikelijk is weer een compleet nieuw bedrijf op.

Op 15 maart jl. ging zijn webshop live. De exclusieve samenwerking met Kleding.nl zorgt ervoor dat de Mart Visser collectie online extra onder de aandacht komt. De bekende kleding zoekmachine bereikt ruim 1 miljoen bezoekers per maand op kleding.nl en heeft meer dan 100.000 gebruikers van haar Kleding.nl app.

“Met mijn confectielijn heb ik de afgelopen 5 jaar laten zien dat ik mijn signatuur ook in betaalbare kleding terug kan laten komen” aldus Mart Visser. “Kleding.nl bereikt online mijn belangrijkste doelgroep, namelijk vrouwen in de leeftijd van 30 tot 45 jaar. Ik ben dan ook enorm blij met deze samenwerking.”

Kleding.nl neemt (exclusief online) de producten van MartVisser.nl in haar kleding zoekmachine op. Mart Visser zal Kleding.nl ondersteunen met marketing- en PR activiteiten én een actieve rol krijgen bij de diverse events die Kleding.nl het komende jaar organiseert.

Kleding.nl werd in 2012 gelanceerd en groeide binnen korte tijd tot het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland.

Vorig jaar zomer werd de Kleding.nl app geïntroduceerd, die inmiddels ruim 100.000 gebruikers heeft. Onder de merknaam Fashiola werd de zoekmachine in Duitsland, Groot-Brittannië, Spanje, en Frankrijk gelanceerd. Maandelijks maken ruim 2,3 miljoen bezoekers gebruik van de sites, in 2015 werd een omzet van ruim 24 miljoen euro gegenereerd.