Mart Visser exclusief op Kleding.nl
Mart Visser en Kleding.nl hebben een exclusieve samenwerking gesloten. De bekende kleding zoekmachine zal het komende jaar, exclusief online, de producten uit de confectielijn van de Nederlandse couturier promoten.
Tot eind vorig jaar werkte Mart Visser voor zijn confectielijn samen met V&D. Na het faillissement van het warenhuis, besloot de couturier zijn plannen om zelfstandig online verder te gaan versneld uit te voeren en zette hij zoals dat voor een echte ondernemer gebruikelijk is weer een compleet nieuw bedrijf op.
Op 15 maart jl. ging zijn webshop live. De exclusieve samenwerking met Kleding.nl zorgt ervoor dat de Mart Visser collectie online extra onder de aandacht komt. De bekende kleding zoekmachine bereikt ruim 1 miljoen bezoekers per maand op kleding.nl en heeft meer dan 100.000 gebruikers van haar Kleding.nl app.
“Met mijn confectielijn heb ik de afgelopen 5 jaar laten zien dat ik mijn signatuur ook in betaalbare kleding terug kan laten komen” aldus Mart Visser. “Kleding.nl bereikt online mijn belangrijkste doelgroep, namelijk vrouwen in de leeftijd van 30 tot 45 jaar. Ik ben dan ook enorm blij met deze samenwerking.”
Kleding.nl neemt (exclusief online) de producten van MartVisser.nl in haar kleding zoekmachine op. Mart Visser zal Kleding.nl ondersteunen met marketing- en PR activiteiten én een actieve rol krijgen bij de diverse events die Kleding.nl het komende jaar organiseert.
Kleding.nl werd in 2012 gelanceerd en groeide binnen korte tijd tot het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland.
Vorig jaar zomer werd de Kleding.nl app geïntroduceerd, die inmiddels ruim 100.000 gebruikers heeft. Onder de merknaam Fashiola werd de zoekmachine in Duitsland, Groot-Brittannië, Spanje, en Frankrijk gelanceerd. Maandelijks maken ruim 2,3 miljoen bezoekers gebruik van de sites, in 2015 werd een omzet van ruim 24 miljoen euro gegenereerd.