• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Modemerk Monki: "Was je kleren niet zo vaak!"

  Dit voorjaar lanceert Zweeds modemerk Monki haar eerste internationale sustainability campagne met de video 1-800-LAZY-ECO. De video spoort mensen aan om op een luie manier eco te worden. Grappig en ook tamelijk eigenaardig.

Ondanks de tongue-in-cheek benadering van het onderwerp, adviseert Monki de consument minder te doen zoals bijvoorbeeld je kleding minder te wassen.

Ook moeten volgens Monki alle oude kleren die je weg wou gooien in de recycling gaan. Zo kun je daadwerkelijk iets bijdragen aan een beter milieu. Zou het niet nog beter zijn als je niet zo krankzinnig veel slechte-kwaliteits-kleren kocht maar mooie creaties die seizoenen lang meegaan? 

Het draait allemaal om goeie bedoelingen met sustainable fashion en iedereen kan daaraan zelf een steentje bijdragen volgens Monki. Het klinkt iets te marketing-achtig en ook nogal bevoogdend.

Er zijn inderdaad mensen die ontzettend snel hun kleding wassen of stomen maar dat moeten ze helemaal zelf weten. Stel je voor dat je je daar ook nog mee moet gaan bemoeien...

FOTO: MONKI MODE VALT WEL OP ...