Vispring en Missoni Home voor 'n verrukkelijke slaaplamer
Als onderdeel van de Harrods Art Partners campagne is Vispring een samenwerking aangegaan met het Italiaanse merk Missoni Home. Samen brengen zij drie limited-edition bedden op de markt. Dit is de start van een reeks samenwerkingen met verschillende ontwerpers voor Harrods. De exclusieve collectie is een fusie van kunst, mode en vakmanschap en een kroon op de jarenlange samenwerking tussen Harrods en Vispring.
De nieuwe designs combineren de op maat gemaakte expertise van Vispring met de creativiteit en modieuze invloeden van Missoni Home. ‘De stijl van Missoni Home is karakteristiek door opvallende kleuren en originele patronen.
Het totaal straalt vitaliteit, positieve energie en de schoonheid van het leven uit. Het voelt intuïtief goed om de ethos van ons merk ‘Sleep well, live better’ te associëren met de Missonistijl, aldus Magali Castillo (Global Marketing Director bij Vispring). De kleuren van de drie ontwerpen variëren van klassiek zwart en wit Tobago tot de speelse regenboogachtige Siena en Santafe, die gebaseerd zijn op Griekse motieven. De Vispring en Missoni Home reeks is exclusief verkrijgbaar bij Harrods.
De matrassen van Vispring worden met de hand gemaakt door deskundige vakmensen van de bedrijfsfabriek in Devon, met gebruik van 100% natuurlijke materialen die speciaal gekozen zijn vanwege hun uitstekende eigenschappen. Synthetische materialen ademen niet zoals katoen, zuivere Britse wol of bamboe. Vispring is nooit afgeweken van haar oorspronkelijke filosofie om uitsluitend gebruik te maken van het allerbeste vakmanschap en hoogwaardige materialen om de beste bedden ter wereld te maken.
Missoni Home is eveneens wereldbekend vanwege de creatieve designs.
Harrods in Londen is begonnen als een kruideniersgroothandel en thee handelaar in het oosten van Londen. De deuren werden voor het eerst geopend in 1834. Sindsdien is Harrods gegroeid tot werelds meest bekende warenhuis, gekend om de weergaloze reeks van luxe handelswaren. Evenals exclusieve merken en talloze afdelingen, is de ongeëvenaarde service een van Harrods meest bekende attributen. Harrods heeft als filosofie dat ‘alles mogelijk is’ om de klant een genoegen te doen.