• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Marina Rinaldi & Ashley Graham werken samen

MILAAN - Marina Rinaldi en influencer Ashley Graham lanceerden tijdens de Milaan Fashion Week in september de capsulecollectie 'LET'S DENIM!'. Deze collectie, ontworpen en gesigneerd door het Amerikaanse model, is te koop vanaf half januari 2018 als onderdeel van de SS2018-collectie.

De samenwerking is een belangrijke nieuwe stap voor Marina Rinaldi. Voor het eerst verschijnt ook de naam van een gastontwerper in het logo. Om te benadrukken hoe innovatief dit project voor Marina Rinaldi is, krijgt de capsulecollectie een prominente rol in de lente/zomer-campagne.

De nonchalante, maar toch gedurfde vrouwelijkheid van Ashley Graham staat centraal in het design van de collectie en is vertaald naar een aantal veelzijdige items die klaar zijn om door elke vrouw geïntegreerd te worden. Ieder in haar eigen stijl.

De collectie, waarin de focus ligt op luxueuze denim, is ontworpen door het designteam in continue dialoog ging met Ashley Graham om op die manier haar positieve, sensuele en disruptieve karakter over te kunnen brengen.