• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Kleding.nl lanceert Fashiola.uk

Het Nederlandse bedrijf Kleding.nl is in Groot-Brittannië van start gegaan met Fashiola.co.uk. Vorig jaar werd ook al met succes naar Duitsland uitgebreid. De kleding zoekmachine doorzoekt ruim 650.000 producten van de belangrijkste Britse online kledingwinkels.

Online fashion vertegenwoordigt een marktwaarde 6,9 miljard pond in Groot-Brittannië. Er zijn honderden Britse online kledingwinkels met zeer divers, maar ook heel specifiek aanbod. "Wij combineren een groot deel van dit productaanbod op Fashiola.co.uk, waardoor we alle merken, prijzen en beschikbare kleding doorzoekbaar makenn," verklaart directeur Peter Langenkamp.
In Nederland werd met Kleding.nl in het eerste bestaansjaar ruim 7,5 miljoen omzet gegenereerd voor de aangesloten winkels. In 2013 groeide de omzet naar ruim 10 miljoen, mede dankzij de uitbreiding naar Duitsland. Inmiddels worden ook de voorbereidingen getroffen voor uitbreiding naar Spanje en Frankrijk. Fashiola is de internationale merknaam van het in 2012 opgerichte bedrijf.
In totaal zijn er bij de lancering van Fashiola.co.uk meer dan 650.000 artikelen van ruim 80 webshops doorzoekbaar. Dit aanbod wordt nog dagelijks uitgebreid.