• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Sanoma en SBS lanceren Happy Deal

HOOFDDORP - Sanoma/SBS heeft een nieuw e-commerce platform gelanceerd onder de naam happydeal.nl. Het platform zal gezamenlijk op de consument gerichte digitale activiteiten ontwikkelen. Happydeal.nl zal iedere dag van de week één onderscheidende aanbieding hebben in een specifiek aan die dag gebonden thema. Het nieuwe dealplatform richt zich op A-merken en bijzondere producten en levert alléén aanbiedingen waar de consument om gevraagd heeft. Zo heeft iedere dag van de week een eigen thema waar de consument zich voor kan inschrijven.

Bijvoorbeeld op maandag verzorging & gezondheid en op zaterdag een deal voor familie & kinderen. De klant ontvangt op basis van inschrijving voor de verschillende dagthema's dan één keer per week, één aanbieding voor een topproduct, zorgvuldig geselecteerd door Happy Deal. Consumenten kunnen zich natuurlijk voor meerdere thema's inschrijven.
Ronald Luijendijk, manager Happy Deal: “Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garanderen daarbij A-merk kwaliteit. Happy Deal onderscheidt zich van andere deal sites door de eenvoud van de deals die worden aangeboden. Daardoor wordt dit voor de consument een overzichtelijk en toegankelijk platform."
De eerste week van Happy Deal zullen onder andere de volgende producten worden aangeboden: Twee dagen en twee nachten Disneyland Parijs voor € 99, Mline Slowjuicervoor € 49, Dolfinarium in de kerstvakantie voor € 10 en een Ipad mini voor € 149. Dat zijn spectaculaire startprijzen.
Deals blijven voor een aantal dagen beschikbaar en de voorraad is live te volgen.

Bezoekers kunnen tot een week terugkijken welke deals geboden zijn. Ook kunnen zij een week vooruitkijken, echter zonder de happy deal te zien. Deze wordt op de daarvoor bestemde dag onthuld als zij zich daarvoor hebben aangemeld.
De thema's voor Happydeal.nl zijn: Maandag, verzorging & gezondheid; dinsdag, elektronica & gadgets; woensdag, beauty & modeaccessoires; donderdag, avondje uit & dagje weg; vrijdag, huis & tuin & keuken; zaterdag, familie & kinderen; zondag, vakantie & weekendtrips.

Happy Deal is een nieuw merk in Nederland en wordt de eerste weken met grote en voor de consument uiterst scherpe deals gelanceerd. Online en op televisie loopt de komende weken de campagne voor Happy Deal.