• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Shoppen weer helemaal terug in de toekomst?

DEN HAAG - Het gaat al jaren niet zo goed met de winkelstand in ons land. Ook in 2014 is de modewereld en het shoppen in het algemeen totaal veranderd. Denk aan de hoge vlucht van de Zara’s, de H&M’s, de Primark’s. Daar vind je tenslotte design-kleding tegen een heel lage prijs.’ Heel bekend werd ook het succesvolle Zalando.
En wat kan je tegenwoordig allemaal al niet bij Bol.com kopen? Heel handig maar we vinden daardoor helaas ook geen gezellige overvolle winkelstraten meer in onze binnensteden. Het blijkt namelijk toch dat veel druk bezette consumenten net zo graag shoppen via internet als in de echt aanwezige "stenen"winkels. Vooral nu Albert Heijn en aan het eind van het jaar ook Jumbo van die snelle ophaalpunten van internetbestellingen voor klanten hebben ingericht.
Maar er is een lichtpuntje. Dat is een belangrijk trendrapport uitgekomen bij ABN AMRO en Triggering Minds dat concludeert dat de fysieke winkels in de komende tijd wel veel meer door de consument bezocht zullen worden. Er zal binnen de winkel in de straat daarvoor wel naar wat aanpassingen moeten worden gezocht om méér mensen binnen te krijgen. Bijvoorbeeld door lange rijen voor de kassa te vermijden door contactloos betalen etc.

Misschien kun je ook via robotsystemen sneller niet voorradige artikelen in een speciale maat bestellen. Of is er een koffiehoekje of een gelegenheid voor toiletgebruik of plek om de baby te verschonen. Heel eenvoudige praktische zaken die misschien wel om investering vragen maar op de klant een heel goede indruk maken. De klant krijgt dan namelijk toch makkelijker weer zin in shoppen.
Zeker is wel dat De Nieuwe Winkel in ieder geval een ander hulpvaardiger gezicht nodig heeft voor de soms veeleisende klant van de toekomst. En zaken als same day delivery en zaterdag- en zondagbezorging zijn ook mogelijkheden om de gunst van de klanten te winnen. Door gezamenlijke initiatieven kunnen winkels van de toekomst zich zeker met nieuw élan handhaven.