• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

HEMA verandert en verlaagt prijzen

AMSTERDAM - Met een grootschalige campagne kondigt HEMA een reeks prijsverlagingen aan. Dat doet HEMA niet door prijzen willekeurig te verlagen, maar door klanten te vragen wat zij beschouwen als ‘meest onmisbare’ producten.
Het komend jaar zal HEMA de prijzen van honderden van deze gekozen producten fors verlagen. Het is in de retailsector niet eerder voorgekomen dat klanten zelf invloed hebben op prijsverlagingen.
Hoewel het consumentenvertrouwen recentelijk iets is verbeterd, is de koopkracht van veel Nederlanders nog altijd stukken lager dan een aantal jaar geleden. Klanten zoeken daarom naar goedkope alternatieven en stellen sommige aankopen uit. Ook HEMA merkt dat, aangezien het bedrijf bijna alle huishoudens van ons land als klant mag rekenen. Het bekendste winkelbedrijf van Nederland verlaagt daarom drastisch de prijzen van honderden producten.

HEMA luistert echt naar haar klanten en daarom bepaalt niet het bedrijf welke producten in prijs verlaagd worden, maar alle Nederlanders. Het in lijn brengen van de prijzen met de huidige tijdgeest is onderdeel van de vorig jaar ingezette strategie. Zo is vorig jaar het assortiment aangevuld met nieuwe en lager geprijsde producten zoals kleine cadeautjes, beautyproducten, levensmiddelen en maaltijden.
De volgende stap is het verlagen van de prijzen van het basisassortiment. Lagere prijzen zorgen uiteindelijk voor meer bezoekers in de winkels en meer verkopen. In de komende weken worden de prijzen van deze producten verlaagd.
Hoe heeft onze redactie deze veranderende situatie in een HEMA-filiaal in een drukke Amsterdamse winkelstraat ervaren?
Het kledingassortiment is al veel aantrekkelijker geworden. De foodsector en het eventueel aanwezige restaurantgedeelte kunnen wij ook zeer waarderen. Ook de winkelbeleving als geheel is door een aantrekkelijkere presentatie vooruit gegaan.

Ronald van Zetten, CEO van HEMA: “We moeten onder ogen zien dat veel van onze klanten minder te besteden hebben, maar dat ze niet willen beknibbelen op kwaliteit. Lagere prijzen betekent dat wij meer bezoekers krijgen in de winkel en de webshop.”