• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Nieuws van Nederland


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/sites/web/couturekrantnl/subsites/couturekrant.nl/components/com_content/models/articles.php on line 587

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/sites/web/couturekrantnl/subsites/couturekrant.nl/modules/mod_articles_category/helper.php on line 250

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

HEMA: lagere prijzen en breder maatbereik

AMSTERDAM - HEMA maakt deze week een reeks producten tot tientallen procenten goedkoper nadat zij haar klanten vroeg te helpen bij prijsverlagingen. Ruim 65 duizend klanten gaven gehoor aan de oproep van het bedrijf om te stemmen op hun meest ‘onmisbare product’. HEMA verlaagt de komende maanden de prijzen van honderden producten.
Rob Heesen, directielid HEMA: “We zijn blij verrast dat zoveel klanten meedoen met het initiatief van het bedrijf. Zeker omdat het niet eerder is voorgekomen dat een grootwinkelbedrijf haar klanten vraagt welke producten zij goedkoper willen zien. We hebben veel verkochte producten zoals rosbief, basiskledingstukken, rompertjes, theelichtjes, wijn, vlaaien en de biologische rookworst twee weken na het starten van de campagne in prijs verlaagd.”

Afhankelijk van voorraden, productiecapaciteit en prijsverschillen met andere winkels worden de komende maanden in hoog tempo honderden producten tot tientallen procenten goedkoper gemaakt. Nog altijd is de koopkracht van veel Nederlanders een stuk lager dan een aantal jaar geleden. Niet alle gekozen producten kunnen in prijs worden verlaagd, omdat deze al tegen de laagst mogelijke prijs worden aangeboden maar kunnen soms wel vaker tijdens acties tijdelijk in prijs worden verlaagd.
Niet alleen helpen klanten HEMA bij de prijsverlagingen, via Facebook dragen duizenden klanten ideeën en verbeteringen aan waar HEMA mee aan de slag gaat. Zo gaat HEMA vanaf mei de collectie dameskleding en lingerie aanvullen met extra grote en kleine maten en komen er later dit jaar in verschillende winkels inpaktafels. Ook wordt er bekeken of er in meer winkels pashokjes kunnen komen.
Dan geven wij graag nog een tip die een ingesleten manier van doen in de winkel onder de loep mag nemen. Meestal reageren medewerkers van HEMA in de open winkelruimte heel vriendelijk op vragen van klanten.

Het zou echter niet gek zijn als ook het kassapersoneel - op enkele zeer gunstige uitzonderingen na- eens wordt gewezen op de waarde voor de winkel van klantvriendelijk optreden. Mogelijk worden ze onvoldoende beloond. Mogelijk heeft men te lange werkuren maar het is niet bepaald prettig als de kassamedewerker terwijl je als klant afrekent zich van je afkeert en onderhand doodgemoedereerd met een andere kassamedewerker spreekt alsof er geen mens maar een machinaal reagerende robot voor zijn/haar toonbank verschijnt. Ook het in ontvangst nemen van jouw geld en dan arrogant in de verte over je heen kijken terwijl jij daar nog staat is niet bepaald een reden om graag bij die kassa af te rekenen. Nog afgezien van kassaspersoneel dat met een wantrouwende uitdrukking op het gezicht -alsof het om een rechtzaak gaat - de betaling van afrekenende klanten in ontvangst neemt.
Voor 'hetzelfde geld' kan men met een vriendelijk gezicht de betaling van de klant ontvangen want shoppen in een stenen winkel zou een aangename happening moeten kunnen zijn voor iedereen. Klanten zijn heus ook niet altijd makkelijk maar dat is weer een andere kwestie.