• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Van Gogh Museum trots op sponsorovereenkomst met Heineken

AMSTERDAM - Het Van Gogh Museum heeft een driejarige sponsorovereenkomst gesloten met Heineken N.V. Daar is Axel Rüger, directeur van het Van Gogh Museum, trots op. ‘Wij zijn er trots op om onze organisatie te verbinden aan een merk dat, net als het Van Gogh Museum geworteld is in Amsterdam, maar wereldwijd een enorme impact heeft.’
Met deze sponsorovereenkomst slaan twee Nederlandse iconen de handen ineen om ervoor te zorgen dat cultuur- en bierliefhebbers zowel van de kunstwerken van een van Nederlands beroemdste kunstenaars aller tijden als van hét iconische internationale premiumbier kunnen genieten.

Het commitment reikt verder dan alleen een donatie: Heineken N.V. zal ook haar belangrijkste merk Heineken® inzetten voor specifieke Van Gogh-producten en activiteiten in het Van Gogh Museum. En als outsider kun je over beide ambachtelijk bekwaam opgebouwde merken direct al wel vaststellen dat deze bijzondere stap ook het biermerk qua image zeer positief zal versterken.
Jean-François van Boxmeer, bestuursvoorzitter en CEO van Heineken N.V., stelt: ‘Als partner van het Van Gogh Museum steunen wij als bedrijf het unieke cultureel erfgoed van Amsterdam, de thuishaven van ons bier. Met trots verbinden we dan ook onze onderneming en ons merk aan een museum dat een bestemming op zich is geworden. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.’
Axel Rüger, directeur van het Van Gogh Museum: ‘Net als het Van Gogh Museum, spreekt Heineken een jonge en gepassioneerde doelgroep aan die met plezier in het leven staat. Dankzij de steun en betrokkenheid van Heineken kunnen wij onze toegankelijkheid in de vorm van ons nieuwe entreegebouw vergroten en ook de activiteiten voor onze bezoekers en fans wereldwijd nog verder uitbouwen.’