• Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Kledingzoekmachine belangrijk voor online fashion

b_250_200_16777215_00_images_Kledingnl15.jpg

Kleding zoekmachine Kleding.nl heeft voor TV en radio ruim een miljoen euro gereserveerd met een cross mediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten. Kleding.nl is sinds medio 2014 te horen op diverse radiozenders, waaronder Radio 538. Eind 2014 en begin 2015 zijn de eerste tv-commercials op diverse zenders uitgezonden. Gisteren is een grootschalige nieuwe campagne gestart.

"We zijn van oorsprong vooral actief in online marketing, maar na succesvolle campagnes op o.a. radio en YouTube, gaan we nu ook inzetten op tv", aldus directeur Peter Langenkamp. "Tot medio 2016 zullen we op RTL en andere zenders aanwezig zijn, waar we een nieuw en groter publiek willen bereiken."
Kleding.nl is uitgegroeid tot één van de belangrijkste zoekmachines voor online fashion. Het werd begin 2012 door Kleding B.V. gelanceerd met het doel om binnen twee jaar het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland te zijn.

Investeerders in Kleding.nl zijn bekende internetondernemers, die al eerder succesvol waren met Vinden.nl, Gaspedaal.nl, Autowereld.nl, Marktplaza.nl, Foody.nl en Huizenzoeker.nl