• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Omzet Kleding.nl naar 24 miljoen

Er is een toverwoord wat vooral dames -maar ook sommige heren- zal aanspreken als ze gezellig een middagje de stad ingaan. En dat is en blijft het zelf shoppen in een winkelcentrum als ultieme beleving. Die ervaring is ongekend maar helaas ontbreekt menigeen de tijd daarvoor.
Daarom is er een sterk alternatief in het leven geroepen waarbij de voordelen van het winkelen in de stad en ook het nadeel van te veel tijdverlies teniet worden gedaan.

Geheel in de lijn van onze drukke 24-uurs maatschappij is er de kledingzoekmachine waarin je toch de kans hebt even heerlijk weg te dromen.
Voor sommigen zoiets als een hele goede vriendin waar je altijd te rade kan gaan.

Daarom heeft Kleding.nl zoveel expansie en groeide uit tot een Global Brand die niet meer weg te denken is. Dit blijkt een ongekende zakelijke succesformule die alle investering meer dan waard is. Dit wordt geïllustreerd door het ongekend grote bezoekersaantal.