Omzet Kleding.nl naar 24 miljoen
Er is een toverwoord wat vooral dames -maar ook sommige heren- zal aanspreken als ze gezellig een middagje de stad ingaan. En dat is en blijft het zelf shoppen in een winkelcentrum als ultieme beleving. Die ervaring is ongekend maar helaas ontbreekt menigeen de tijd daarvoor.
Daarom is er een sterk alternatief in het leven geroepen waarbij de voordelen van het winkelen in de stad en ook het nadeel van te veel tijdverlies teniet worden gedaan.
Geheel in de lijn van onze drukke 24-uurs maatschappij is er de kledingzoekmachine waarin je toch de kans hebt even heerlijk weg te dromen.
Voor sommigen zoiets als een hele goede vriendin waar je altijd te rade kan gaan.
Daarom heeft Kleding.nl zoveel expansie en groeide uit tot een Global Brand die niet meer weg te denken is. Dit blijkt een ongekende zakelijke succesformule die alle investering meer dan waard is. Dit wordt geïllustreerd door het ongekend grote bezoekersaantal.