• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

International Fashion Week BV onderdeel van Telegraaf Media Groep

  Zojuist maakte TMG (Telegraaf Media Groep) bekend dat zij onlangs volledig eigenaar is geworden van International Fashion Week BV, de organisatie achter Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam.

Er is gepland door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven.

Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige crossmediale platform over de Nederlandse mode-industrie – fashionweek.nl - wordt als een verrijking beschouwd voor het portfolio van TMG.

TMG meldt daarmee toegang te verkrijgen tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden. Voor het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam vergroot het op verschillende manieren het bereik en geeft het tenslotte een veel breder podium aan de Nederlandse mode.