• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

TMG benoemt nieuwe uitgever Privé

  Veel vernieuwingen bij TMG. Telegraaf Media Groep (TMG) meldt dat Robert van Ginhoven per 1 juni 2016 aantreedt als uitgever Privé. Van Ginhoven was hiervoor werkzaam bij uitgever van jeugdbladen ZPRESS Young, waar hij uitgeefdirecteur was.

Met de benoeming zegt TMG de hoofdmerken meer zelfstandige ontwikkelingsruimte te willen bieden. Dat zal geen gemakkelijke taak worden want het lezen van printjournalistiek is in het algemeen iets geworden voor een beperkte markt van 40-plussers. Maar die markt is er zeker.

Misschien is dat juist een mooie uitdaging voor de nieuwe uitgever juist gezien zijn ervaring met jeugdbladen. Als uitgever Privé gaat Van Ginhoven zich richten “op het realiseren van de strategische merkplannen voor hoofdmerk Privé”, deelt TMG mee. Dat is de typerende marketing-taal waar een leek alleen maar uit begrijpt dat de financiën hier sterk aan de orde komen.

Toch klinkt het ook verfrissend dat algemeen directeur Landelijke Media TMG Harry de Wit Van Ginhoven “een ervaren en gepassioneerd uitgever” noemt die voor TMG “de juiste man is om het merk Privé te verbreden en te verdiepen.” ( We zullen het wel gaan merken bij de kapper uiteraard.)