• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Facebook gaat misleidende artikelkoppen aanpakken

Misleidende koppen die niet vertellen waar een artikel over gaan en die alleen bedoeld zijn om internetters te laten klikken (het zogenoemde ‘clickbait’) doet het in de toekomst een stuk minder goed op Facebook.

Voorbeelden van clickbait zijn koppen als ‘Deze tiener ging uit fietsen en je raadt nooit wat er toen gebeurde’. Of: 'Deze persoon kan echt zijn neus laten krullen tijdens het tandenpoetsen met ...' We kunnen er geen genoeg van krijgen. 'Huiskat opent zelf de koelkast en je weet nooit wat hij steelt...'

Facebook is het zat dat mensen met allerlei onzin aandacht willen trekken voor hun aanbiedingen. Het druk bezochte medium heeft aangegeven dergelijke berichten veel minder vrijheid te geven om zich te profileren.

Met een nieuw algoritme worden de koppen van artikelen doorgelicht op termen die vaak in clickbait-koppen voorkomen. Wordt een kop als misleidend gezien, dan zakt hij naar onder in het nieuwsoverzicht van gebruikers.

Dat maakt dat ze op minder schermen van bezoekers zullen worden gezien. Bezoekers die in een goeie bui zijn kunnen er om lachen maar vaak vinden lezers zo'n bericht tijdverspilling en daardoor irritant.