• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Erik de Zwart van Radio Veronica naar TMG

  Erik De Zwart is van de luisterwereld overgestapt naar het ontwikkelen van video-plannen ofwel video-formats op het digitale vlak voor TMG. Hij was Station Director bij Radio Veronica en betrokken bij de fusie tussen Radio 538, Sky Radio, Radio 10 en Radio Veronica.

TMG heeft meegedeeld dat in het eerste kwartaal van 2017 het platform Telegraaf VNDG wordt gelanceerd waaraan Erik de Zwart dus met zijn nieuwe creatieve plannen en zakelijke strategieën hoopt bij te kunnen dragen.

Hij ziet zijn werk aan de radiofusie als een fase in zijn carriére en houdt de vinger aan de pols bij de nieuwe luister- en kijkgewoontes van de jonge consument, die hij typeert als iemand die 'overal en altijd op ieder apparaat moet kunnen kijken.' Natuurlijk naar datgene wat iemand dan ook interesseert.

Erik De Zwart ziet de nieuwe consument als iemand die 24 uur per dag, 7 dagen per week op dat nieuws moet kunnen rekenen. Een nieuwe uitdaging voor deze ondernemer die mede door zijn begeleiding van diverse startups en andere mediazaken, de nieuwe verwende consument met verstand van zaken tegemoet treedt.