• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Webwarenhuis fonQ gaat winkel in Amsterdam openen

  Het webwarenhuis fonQ breidt het lifestyle assortiment verder uit. Het richtte zich vooral op plaatselijke merken. Maar daar zullen Ray-Ban, DKNY, Ted Baker, Herschel Supply Co. en Guess nu ook aan worden toegevoegd.

Het warenhuis is vooral sterk in producten o-0p het terrein van wonen, koken en lifestyle. Het is echter de bedoeling door een veelzijdiger aanbod meer klanten in deze sector te trekken.

Op dit moment bevat het totale lifestyle assortiment ruim 10.000 producten. Dat is ongeveer vijftien procent van het gehele assortiment van fonQ dat 70.000 producten omvat. Het online warenhuis levert sinds kort ook speakers, koptelefoons en sporthorloges, naast tassen, reisbagage, horloges, sieraden en zonnebrillen.

Dit voorjaar werd bekend dat fonQ voorbereidingen treft om allereerst in Amsterdam en mogelijk later ook elders eigen fysieke winkels te openen.