• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Hudson’s Bay opent filiaal op Rokin Amsterdam

  AMSTERDAM - Hudson’s Bay opent vandaag zijn eerste Nederlandse filiaal op het Rokin in Amsterdam. Later deze week volgen Den Haag en Rotterdam. Er zijn maar liefst twintig warenhuizen gepland en daarbij wordt gemikt op het door V&D achtergelaten trouwe winkelpubliek. Maar dan nu vooral in een veel jongere versie.

Daarom zal het winkelen daar ook een wat huiselijk en vooral herkennend karakter krijgen. Er zal in de winkel veel worden gedemonstreerd en het assortiment is in merken verdeeld. naar merken. Voor de doelgroep – 18- tot 38-jarigen – zijn zelfs oplaadkluisjes voor telefoons aanwezig.

Vacatures leren dat Hudson’s Bay online niet is vergeten. Het Canadese bedrijf zoekt voor het hoofdkantoor in Amstelveen onder meer een social media coördinator, CRM analist en een digital product development manager. Verder kunnen klanten via een app lid worden, punten sparen en als eerste nieuws over Hudson’s Bay ontvangen.

In de loop van de ochtend is de webwinkel verschenen. Bestellingen boven de 49 euro wordt gratis thuisbezorgd door PostNL, daaronder zijn de bezorgkosten 3,95 euro. Leden van het loyaliteitsprogramma Club Hudson’s Bay betalen geen verzendkosten. Retourneren is altijd kosteloos.

Hudson’s Bay Company steekt in totaal 300 miljoen euro in de Nederlandse markt. Dat betekent dat er voorlopig grote stappen kunnen worden gezet maar ook dat dit wordt geacht weer ruimschoots terug te kunnen worden verdiend.