• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Betoverende reclame...

  Sommige mensen weten en herkennen het nog. Even daarvoor terug naar vroeger! Toen had je de reclame van Grolsch die werd begeleid door klassieke muziek. "Vakmanschap is meesterschap" luidde de slogan die daarin steeds weer terugkwam.

Iedereen was diep onder de indruk van deze sfeervolle reclamecampagne. Je zag daarin iemand aan het werk in een specialistisch beroep als bijvoorbeeld een klokkenluider of een vioolbouwer. Die campagne van een halve eeuw geleden sprak heel veel mensen aan. Dat was een treffend geslaagd voorbeeld van institutionele reclame.

Er is namelijk een verschil tussen directe produktreclame en institutionele reclame. De laatste maakt reclame voor een onderneming, bedrijf of instituut. Bij de campagne "Vakmanschap is meesterschap" werd het verband gelegd met het biermerk Grolsch dat met even grote kennis van zaken en zorgvuldigheid werd gebrouwen.

Een vriend attendeerde ons op een prachtige vorm van instituionele reclame van een Thaise levensverzekeringsmaatschappij. De clip op You Tube is wel drie jaar oud en minstens 30 miljoen keer bekeken. Maar de tijd mag rustig verstrijken en doet niets aan de kwaliteit af.

Elke generatie weet het: soms kan filosofie in daadkracht veranderen. Kijk maar en raak opnieuw ontroerd... door Thai Life Insurance.