• Sheila & Gideon Collections brengt Jazzy Collectie

  • Flor Amazona brengt statement sieraden

  • Kunstenares Ans Markus exposeert in Museum Jan van der Togt

  • Museum Singer Laren opent magisch boutique hotel

  • Van Abbemuseum toont achterkant van de ontwerppraktijk

  • Introdans: sfeervol en vol wervelende energie

  • Fabienne Delvigne wijdt twee creaties aan de BMW i8 Roadster

  • 'Withoos meets Withoos' In Westfries Museum

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Redactie RTV Utrecht nerveus door pakketje

b_250_200_16777215_00_images_brildesk.jpg  UTRECHT - Bij RTV Utrecht is woensdag een pakketje bezorgd met daarin onduidelijke elektronica, onder meer cijfertoetsen, een scherm en draden. De politie werd erbij gehaald, maar het bleek een marketingstunt van een Utrechtse escaperoom.

Van stroom voorzien zou het apparaat een toegangscode tonen voor een nieuw te openen escaperoom. De envelop bevatte geen afzender en enkel de adressering ‘De Redactie’.

"Er zijn soortgelijke pakketjes verstuurd naar onder meer de redacties van NU.nl, Hart van Nederland en de Utrechtse nieuwssite DUIC," verklaarde de bedenker die zelf zou moeten inzien dat dit soort akties in deze tijden he-le-maal niet zo'n positieve marketingtruc zijn. De volgende keer kun je best iets leukers verzinnen Patrick M.!

De politie snapt dat er geen kwade bedoeling achter de marketingstunt zit, maar zegt dat een bedrijf “dit soort aandacht niet moet willen.”

...VOLGENDE KEER IETS VRIENDELIJKERS BEDENKEN HOOR...