• Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Marketeers: Facebook blijft relevant

b_250_200_16777215_00_images_acebook18.jpg  AMSTERDAM - Marketeers bijeen op The Social Conference in Amsterdam willen nog lang geen afscheid nemen van het sociale netwerk facebook. Er is veel gedoe over schending van de privacy en anti-campagnes maar ING Bank, Frieslandcampina, Lidl en De Efteling bijvoorbeeld vinden Facebook zelfs veruit het belangrijkste sociale kanaal.

Regeringsleiders van de EU-landen hebben geëist dat Facebook de volledige bescherming van persoonsgegevens garandeert. Het Europees Parlement gaat daarnaast onderzoek doen naar het schandaal rond het omstreden bedrijf Cambridge Analytica.

Over die schendingen van de privacy kan men boos zijn en zich bedreigd voelen maar wie heeft nooit eens op Google iets opgezocht en is dan tot vervelens toe bij elke totaal anders gerichte Google-tocht steeds weer hetzelfde onderwerp tegen gekomen?

Als wij zoeken naar vogelbad of yogamat en die artikelen op de meest vreemde plekken steeds weer tegenkomen is dat zeker geen inbreuk op je privacy maar je word er wel enigszins gek van.

Op marketeers maakt de ophef over privacyschending voorals ook nog weinig indruk. Nagenoeg niemand had Facebook opgezegd. O)f kende iemand die dat wel gedaan had. Nieuwe sociale netwerken doen het trouwens doorgaans helemaal niet goed. Als Facebookers daar hun vrienden niet tegenkomen gaat menige introductie meteen de mist in.