• Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

H-a-h blad City antwoord op ja ja sticker Amsterdam

b_250_200_16777215_00_images_city18.jpg  Op het verbod ongevraagd drukwerk te verspreiden in Amsterdam komt er in de hoofdstad als antwoord een nieuw huis-aan-huisblad genaamd City. Als het aanslaat wordt de krant ook in andere gemeenten gelanceerd waar een dergelijk reclameverbod van kracht wordt.

Sinds 1 januari mag er Amsterdam alleen nog reclamedrukwerk in de brievenbus als er een ja ja sticker op geplakt is. Dat heeft tot een flinke daling van het bereik van reclamefolders geleid en winkels merken dat ook in hun omzet.

Het bedrijf Groep Emiel de Jong uit Baarle Nassau springt in dat gat door een nieuw huis-aan-huisblad te beginnen. Zo lang daar hyper lokale informatie in staat, mag dat wel ongevraagd door de brievenbus, zolang er geen nee nee sticker op zit.

De krant krijgt in Amsterdam 4 edities en een oplage van 318.000. Bedrijven als Blokker, Kruidvat, Dirk en Seats and Sofas hebben toegezegd de start te ondersteunen. De redactie van het huis-aan-huis blad wordt georganiseerd door Trusted Media Publishers van Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer.

Jan-Kees Emmer: ‘In City vieren we het stadsleven. We hebben vier journalisten aangenomen die ons daarbij helpen. We hebben een magazine ontwikkeld en niet een nieuwskrant.’

De redactie moet minimaal tien procent omvatten van de uitgave wil het doorgaan voor een krant. City stijgt daar met 15 procent flink bovenuit.