Leading in fashion met Artificial Intelligence
Een mooi verbouwd Pakhuis de Zwijger vormt dit jaar het decor voor Emerce Fashion. Op dinsdag 26 juni: worden daar succesvolle praktijkcases besproken van G-Star RAW, Bestseller en Fresh Cotton. Plus de slimste upcoming merken: Paris Crooks, The Next Closet en House of Eleonore. Artificial Intelligence neemt namelijk ook een grote plaats in op de fashionmarkt.
Bijvoorbeeld door kledingherkenning door AI of chatbots die kledingadvies geven. Leer van Mark Hoskam (Google) over de bedrijven die dit succesvol weten in te zetten. Daarnaast vertelt de Growth Tribe Academy hoe bedrijven met AI nog beter de klant leren kennen.
Aandacht voor duurzame fashion is er ook. Douwe Jan Joustra is bij de C&A Foundation verantwoordelijk voor het wereldwijd implementeren van circulaire economie in de fashion sector. Hij vertelt over het onderzoek ‘The transition to circulair’, dat samen met Drift is gedaan.
De afsluitende keynote wordt verzorgd door Emilie Tabor, founding partner en strategisch directeur van Influencer Marketing Agency (IMA) en één van de Europese Forbes 30 under 30 brightest young entrepreneurs. Zij brengt een scherp verhaal over de beste vormen van samenwerking met influencers.
...DOUWE JAN JOUSTRA VAN DE C&A FOUNDATION OVER CIRCULAIRE ECONOMIE...