• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

GROW Facebooks eerste gedrukte magazine

  Social mediaplatform Facebook heeft zijn eerste papieren magazine gelanceerd: Grow. Het wordt omschreven als een magazine voor zakelijk leiders dat eens per kwartaal wordt uitgebracht. Het eerste nummer toont een zwart wit-cover met de tekst Grow en het heeft een groter formaat dan de meeste magazines.

Begin juni werd het voor het eerst opgemerkt op vliegveld Heathrow en op wat meer exclusieve plekken in London. Website Fipp deed navraag bij Facebook over de financiën van het magazine, de distributie, doelgroepen en toekomstige thema’s. Maar volgens hoofdredacteur Kate Maxwell verloopt alle communicatie hierover via de communicatie-afdeling en daar kreeg website Fipp geen antwoorden van.

Ook online is het mogelijk het magazine te bekijken, maar het is via Google en ook op Facebook zelf, niet makkelijk te vinden. Je zal eerder informatie vinden over hoe je cannabis kunt laten groeien, aangezien er nog een blad bestaat dat Grow heet en over wiet gaat.

De zachte lancering van het blad is opvallend, aangezien Facebook altijd heeft volgehouden geen uitgever te zijn. Er blijven volgens de website Fipp dan ook veel vragen onbeantwoord.

Facebook bestaat ruim 14 jaar en is gebaseerd op een goede formule. Het nieuwe printmagazine is waarschijnlijk een reactie op de vele kritiek die Facebook heeft moeten incasseren. Vermoedelijk is deze onverwachte lancering dan ook bedoeld om te laten zien dat Facebook innovatief is en blijft. Zo bevestigt het het recht van bestaan en behoudt het een plaats in de digitale mediawereld.