• Sheila De Vries presenteert zonnige zomercouture

  • Introdans danst 5***** programma

  • Havaianas de Brasil Logo op weg naar de zon

  • Filmfestival Cannes oogverblindend gestart

  • Royal Polo at the Palace deze zomer

  • Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • Eline Jetten wint Joke Veeze Award 2018

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

GROW Facebooks eerste gedrukte magazine

b_250_200_16777215_00_images_facebookgrow18.jpg  Social mediaplatform Facebook heeft zijn eerste papieren magazine gelanceerd: Grow. Het wordt omschreven als een magazine voor zakelijk leiders dat eens per kwartaal wordt uitgebracht. Het eerste nummer toont een zwart wit-cover met de tekst Grow en het heeft een groter formaat dan de meeste magazines.

Begin juni werd het voor het eerst opgemerkt op vliegveld Heathrow en op wat meer exclusieve plekken in London. Website Fipp deed navraag bij Facebook over de financiën van het magazine, de distributie, doelgroepen en toekomstige thema’s. Maar volgens hoofdredacteur Kate Maxwell verloopt alle communicatie hierover via de communicatie-afdeling en daar kreeg website Fipp geen antwoorden van.

Ook online is het mogelijk het magazine te bekijken, maar het is via Google en ook op Facebook zelf, niet makkelijk te vinden. Je zal eerder informatie vinden over hoe je cannabis kunt laten groeien, aangezien er nog een blad bestaat dat Grow heet en over wiet gaat.

De zachte lancering van het blad is opvallend, aangezien Facebook altijd heeft volgehouden geen uitgever te zijn. Er blijven volgens de website Fipp dan ook veel vragen onbeantwoord.

Facebook bestaat ruim 14 jaar en is gebaseerd op een goede formule. Het nieuwe printmagazine is waarschijnlijk een reactie op de vele kritiek die Facebook heeft moeten incasseren. Vermoedelijk is deze onverwachte lancering dan ook bedoeld om te laten zien dat Facebook innovatief is en blijft. Zo bevestigt het het recht van bestaan en behoudt het een plaats in de digitale mediawereld.