• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Unieke en grappige modefoto voor Wolford

  In de snel veranderende mode moeten mooie merken hun beste beentje voorzetten om zich te handhaven. Dat geldt in de meest letterlijke betekenis ook voor het lingerie- en beenmodemerk Wolford uit Oostenrijk. Een reclamecampagne van DDB & Tribal Amsterdam gaat daarvoor de nieuwe campagne maken.

Voor Spring Summer 2019 is het thema True Character voor een multimedia campagne waarvoor de fotograaf Ellen von Unwerth deze unieke en grappige foto maakte onder de creatieve directie van Joris Kuijpers. Wolford als gewaardeerde luxury brand moet nu ook internationaal jongeren aanspreken zonder de fans van vroeger te verliezen.

Gwenda van Vliet, Wolfords directeur, zag het scherp. "Om te groeien, moesten we veranderen want de wereld is veranderd. Merken moeten meer dan ooit ook relevant zijn voor een jongere consument die op zoek is naar merken die echt iets te vertellen hebben."

True Character spreekt als thema natuurlijk velen aan. Joris Kuijpers is ook zeer te spreken over Wolford als topkwaliteits-merk. Samen met fotograaf Ellen von Unwerth is dit idee vorm gegeven en dat heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Samen zijn zij door de ijdele leegheid van de holle glamour heen gebroken en hadden de moed authentiek te zijn.

In een interview met het Nederlands MediaNetwerk verklaart Joris Kuijpers: 'Tegenwoordig lijkt het (vooral door social media) alsof iedereen alleen maar blij en relaxed moet zijn. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Soms zijn we ook gewoon niet op ons best. En in deze campagne spelen we met de schoonheid van deze imperfectie. Met Wolford kun je er fantastisch uitzien, zelfs als je teleurgesteld, wanhopig, boos of jaloers bent. Om dit allemaal niet te zwaar te maken, hebben we het een beetje ‘over the top’ en theatraal uitgevoerd.”

Vandaar die echt aansprekende mooie Wolford-foto van het campagneteam waarvan je als kijker nu eens niet hoeft te gapen van verveling omdat alle vlekjes zijn weggepoetst en alles even gladgestreken er uitziet. Dit is een foto met een verhaal.

Joris Kuijpers:"... Met Wolford kun je er fantastisch uitzien, zelfs als je teleurgesteld, wanhopig, boos of jaloers bent. Om dit allemaal niet te zwaar te maken, hebben we het een beetje ‘over the top’ en theatraal uitgevoerd.”

FOTO: ELLEN VON UNWERTH