BIGLI lanceert Chloé - The Romantic version
BIGLI presenteert een nieuwe, romantische versie van de Chloé-collectie, vernoemd naar de jongste dochter van Laurence Aerens, creative director van het merk. Met Chloé wil BIGLI een verhaal over moeders en dochters vertellen.
De ronde, uitbundige en onregelmatige vormen van de nieuwe versie zijn een verwijzing naar het leven zelf, naar het onvoorspelbare en het onverwachte. Chloé is een prachtige ode aan het vrouwelijke temperament, aan veerkracht en generositeit.
De modellen in roze goud, zijn iets kleiner dan het originele Chloé-model en verkrijgbaar in drie varianten: een steencombinatie met schitterend lichtblauw agaat, ideaal om het zomergevoel te behouden, een met bruin maansteen dat een warme en zachte uitstraling heeft, perfect voor de herfst, en een combinatie met grijs agaat, die makkelijk te combineren is met iedere outfit.
En natuurlijk zijn alle Chloé-modellen gezet met een voor de lijn karakteristieke diamant. Het Belgische merk BIGLI is een van de meest vernieuwende spelers in de luxe-branche van de juwelen. Zeer exclusief.
BIGLI is opgericht in 1997 onderscheidt zich niet alleen door het gebruik van materialen van hoogstaande kwaliteit maar ook door het uiterst vakkundige zetwerk. Aan het hoofd van het label staat een duo dat elkaar perfect aanvult: Laurence Aerens en Thierry Spitaels.
BIGLI’s juwelen hebben vaak unieke kleuren dankzij een ambachtelijke techniek waarbij verschillende lagen van edelstenen op elkaar worden aangebracht. Door deze superpositie krijgt het geheel een ander, dieper kleurtimbre.
In nauwelijks twintig jaar tijd werden een tiental lijnen uitgebracht. Het merk wil echter in de eerste plaats continuïteit waarborgen door zijn aanbod voortdurend te herzien en opnieuw uit te vinden met schitterende, complexe variaties.
Naast verkooppunten in de Benelux is BIGLI ook verkrijgbaar in Duitsland, Frankrijk, Mexico & Japan.