• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Tom Coronel vond rijden met de rode vlag heftig -2-

coronelNadat ook zijn teamgenoten hun stints hadden afgewerkt, stapte Coronel op de late zaterdagavond weer in.

Toen werden de omstandigheden echter bijna met de minuut slechter.

Zijn relaas: “Ik reed bij Schwedenkreuz, waar we normaal gesproken 250 rijden, en ik zei al tegen het team via de boordradio: ‘Dit geloof ik gewoon niet!’. Ik had alleen maar de witte lijn om me aan te oriënteren, zo weinig zicht was er. En inderdaad werd een halve ronde later de rode vlag gezwaaid als teken dat de race gestaakt werd. Het was ook echt niet te doen.”

Vanuit de wedstrijdleiding kwam na de onderbreking rond 23.30 uur het bericht dat er in ieder geval tot 7.00 uur op zondagochtend niet zou worden gereden.

Daarmee begon het lange wachten. “Ik ben lekker naar mijn campertje gegaan en heb geslapen, want er was verder toch niks wat we konden doen”, aldus Coronel. Ook op zondag werd de situatie er niet beter op. Uiteindelijk werden er vanaf 13.30 uur nog vijf ronden achter de safety-car gereden, maar een herstart op racetempo zat er vanwege aanhoudend slecht zicht op meerdere plaatsen niet meer in, zodat de wedstrijdleiding de race tenslotte voor beëindigd verklaarde.

“Ik heb wel weer een paar nieuwe ervaringen opgedaan”, aldus Coronel. “Met een Porsche in de regen op de Nordschleife was voor mij nieuw, maar ik had al heel snel een goed gevoel met de auto. Ook het rijden toen de rode vlag kwam was wel heftig. Dat we maar één derde van de normale raceduur hebben kunnen rijden voelt wel anders, maar tijdens de uren dat we konden racen heb ik toch een lekkere race gehad."

Ook zijn teamgenoten hebben het top gedaan. Paul (Meijer) was super bij zijn debuut in de 24-uursrace, Jan Jaap (van Roon) heeft in de regen echt een megastint gereden en ook Tiago was heel sterk.

Tom Coronel: "De combinatie was echt een goede keuze, dus reken maar dat we er volgend jaar weer bij zijn!”