• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Stof .... Duinen ... En Teamwork Voor Tim En Tom Coronel

Cvuil25De achtste etappe van de Dakar Rally bracht Tim en Tom Coronel opnieuw uitdagingen, maar ook mooie momenten. Ondanks een klein technisch probleem met de remleiding, kijken de broers tevreden terug op de 487 kilometer lange klassementsproef, die vooral in het teken stond van stof, duinen en slimme keuzes.

Die slimme keuzes begonnen eigenlijk al vrij vroeg in de etappe van Al Duwadimi naar hoofdstad Riyadh. Tim en Tom moesten als allerlaatste auto starten en reden daardoor continu in het stof van andere deelnemers. Ze hielden soms bewust een beetje in om geen onnodige risico’s te nemen. Desondanks zagen ze tijdens de neutralisatie dat er een klein probleempje was aan de Century CR7.

“Even sleutelen en door”
“Ik loop altijd een rondje om de auto in de neutralisatie en zag dat er behoorlijk wat lekte,” vertelt Tom. Een lekkage in de remleiding bleek de boosdoener. “We hebben meteen besloten om dit na de neutralisatie te repareren, want in de neutralisatie zelf mag je niets doen aan de auto. Het was een kleine ingreep, maar absoluut nodig om problemen later te voorkomen.” Voor Tim was het een rit waarin geduld centraal stond. “Ik heb urenlang in een witte tunnel van stof gereden,” zei hij. “Je ziet soms letterlijk niks, dus je moet voorzichtig blijven en af en toe even wachten om overzicht te krijgen.”

Teamwork
De etappe had ook een aantal pittige obstakels in petto, zoals een verraderlijke klim die de auto niet in één keer haalde. “Het was een gemeen stukje,” herinnert Tom zich. “Ik ben uitgestapt en heb Tim de juiste weg gewezen tussen de stenen. Dat ging net goed en we konden weer door.” De duinen aan het einde van de etappe vormden een spectaculair slot. “Ze waren uitdagend en gemeen, maar het was een fantastisch gevoel om daar doorheen te rijden.”


Mogelijk nog een strafje
Ondanks het vele stof en het sleutelen aan de remmen onderweg, lieten de broers aan de finish een 38e tijd noteren op iets minder dan een uur van etappewinnaar en klassementsleider Henk Lategan. Mogelijk komt daar nog een kleine tijdstraf bovenop, omdat Tim en Tom de snelheid er tijdens de etappe iets té goed in hadden zitten. “We hebben één foutje gemaakt in een slowzone”, vertelt Tom. “We reden daar 50 kilometer per uur, terwijl 30 bleek toegestaan. Daar kwamen we iets te laat achter, maar voor de rest allemaal top.” Daar sluit Tim zich bij aan. “Het was een mooie, uitdagende rit. We hebben ons er goed doorheen geslagen. Alles voelde verder goed aan en we hebben geen lekke banden gehad.”

Dinsdag staat de negende etappe van de Dakar Rally op het programma. Een relatief snelle klassementsproef van 357 kilometer brengt de deelnemers van hoofdstad Riyadh in zuidoostelijke richting naar Haradh.

Twee weken een race door de woestijn. Dat is Dakar. Tim en Tom Coronel zijn ervaren Dakar Rally coureurs maar er moeten ook heel veel 'hobbels' worden genomen en tegenvallers worden doorgemaakl Pech en mazzel: het hoort er allemaal bij.

Coronel Dakar Team wordt gesteund door: LKQ, MPM, Toolspecial, Optimal, ERU, Roordink Bedrijfswagens, Efulfilment.eu, Mascot Workwear, 4Brands, BS Forklifts, JBL, Keukenwarenhuis, DHG, Serengeti, Hella, Brondool, Chassis Parts, FEBO, MyFMS, Frits Dijk, Apple King, SuperB, P1 en Copernica

wwwxxx www xxx Xem Sextop1 Hay Và Mới Nhất افلام xnxx سكس اجنبي سكس فيديو سكس نيك بنات افلام عالي الجودة XNXX sunny leone xxx videos क्सक्सक्स वीडियो xxxn en español en profesor sex video yuporn free sex videos