• Vier Dutch Designbureaus naar National Museum of Qatar...

  • 8ste Editie jaarlijkse Canal Catwalk eerbetoon aan Anne Frank

  • Tom Coronel Top 6 op Nürburgring Nordschleife

  • 'Manmade / no human' in Museum aan het Vrijthof

  • Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier bij Eduard Planting

  • Paul Schulten lanceert BLEND voor 19/20

  • Modeshow Sheila de Vries laat mooie tijden herleven

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

Nieuwe combi: V&D met modeplatform To Be Dressed

  Vroom & Dreesmann, momenteel alleen een webwinkel, is voor een niet nader genoemd bedrag een combinatie aangegaan met modeplatform To Be Dressed om de online verkoop te vermeerderen. To Be Dressed is inmiddels zes jaar actief in de fashion e-commerce.

Aanvankelijk stond de samenwerking met retailers vanuit een sterke focus op afgeprijsde artikelen centraal.

To Be Dressed is uitgegroeid tot een volwaardige marktplaats waarop het aanbod van honderden Nederlandse retailers en merken wordt gebundeld.

"Hard groeien vasthouden en in de juiste banen leiden is pittig," aldus Wouter Kokken, een van twee de oprichters van To Be Dressed. Dus werd naar een partner gezocht. Ook het lanceren van nieuwe platforms behoort tot de mogelijkheden.