• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

HEMA introduceert AI make-upfilter op Instagram

  "Wat nu weer?"vragen bepaalde klanten zich af. Maar het is wel grappig. HEMA introduceert het B.A.E. Instagramfilter. Met het make-upfilter kunnen Instagramgebruikers de producten van B.A.E., het nieuwe beautylabel van HEMA, uitproberen via augmented reality.

Zowel volgers van het HEMA-account als Instagramgebruikers die de advertentie zien, kunnen bij gebruik van de filter kiezen uit verschillende AR-effecten. Iedere optie geeft, net als bij de echte producten uit het assortiment van het label, een eigen look.

Je hóeft het niet allemaal te doen maar je kunt het wel creatief vinden. Jessica Berghout, contentstrategist bij HEMA: "Bij HEMA zijn we altijd bezig met innoveren. De unieke kans om met B.A.E. als eerste beautylabel van Nederland aan de slag te gaan met het maken van een branded Instagramfilter hebben we daarom meteen gepakt. Het is de perfecte manier om HEMA’s jonge doelgroep kennis te laten maken met de collectie van B.A.E.”

Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky: “Tot voor kort was het Spark AR-platform van Facebook besloten en dus alleen toegankelijk voor een select groepje bedrijven. Dat we met B.A.E. een van de eersten zijn om een filter te ontwikkelen met zo’n sterke productfocus is daarom heel bijzonder. Sinds afgelopen week kan iedereen eigen filters en effecten maken en publiceren; we kunnen niet wachten om meer mensen te laten zien wat voor mogelijkheden AR te bieden heeft op Instagram.”

Het B.A.E. Instagramfilter wordt gepromoot via Instagramadvertenties en is via de Instagram-app op het account van @hemanederland te vinden onder de filterstab.

...MAKE-UPPEN VOOR EEN PERSOONLIJKE LOOK...