• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Webshop Kleertjes.com met spannend nieuw platform

De webshop Kleertjes.com verkoopt kinderkleding en -schoenen van meer dan tweehonderd merken voor kinderen van nul tot zestien jaar. Na een test die in tamelijke stilte is verlopen en drie maanden duurde heeft Kleertjes.com besloten de webshop uit te breiden met een eigen on-site marktplaats. Even toelichten? Kleertjes.com is een naam die over lieve kleine artikelen gaat - maar what is in a name? - want daarchter schuilt een onderneming die jaarlijks 45 miljoen euro omzet.

Ruim 1,1 miljoen bezoekers struinen per maand lekker nieuwsgierig en kooplustig op deze site rond en dat leidde bij het driftig groeiende bedrijf tot het plan om met Kleertjes & Co uit te breiden. Op dit platform, dat vergelijkbaar is met een marktplaats, kunnen niet geliëerde maar vertrouwde verkopers hun kinderassortiment aanbieden.

Op Kleertjes & co ihebben zich vanaf het begin van de test reeds eerste partners aangemeld die na goedkeuring van Kleertjes.com op het nieuw toegevoegde platform hun eigen artikelen kunnen verkopen. Dit is geen open platform zoals bol.com, dat ook kinderkleding verkoopt, maar er wordt net als bij Zalando al vanaf het begin geselecteerd of er goedkeuring aan dit nieuwe aanbod kan worden verleend.

Dat is een praktische maatregel ebn na de goedkeuring van kleertjes.com kan 'de derde partijj ' ofwel zelfstandige aanbieder haar/zijn eigen producten gaan verkopen via het partner platform. Tegen de zelf bepaalde prijs en met welke verkoopomschrijving men zelf wil toevoegen die men kan uploaden via de software van kleertjes.com

Voor wie dit wenst heb je nu dus KIeertjes.com en Kleertjes & co die beiden fikse kortingen op de rails hebben gezet zodat consumenten-zich heerlijk kunnen uitleven met black friday en de hele verdere week vol Nieuwe Succesvolle Dolle Dagen.

Met zulke verrassingen blijft het verkoopvak inspirerend voor alle 'spelers'.