• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Verkiezing klantvriendelijkste organisatie

Je zal hem maar winnen, de verkiezing van Het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dan sta je meteen op de kaart. Want dat deze verkiezing - binnen en buiten je bedrijf - heel veel teweegbrengt dat heeft zich wel bewezen afgelopen 12 jaren.

In 2018 bestond de top 3 uit respectievelijk 1. Coolblue, 2. Van der Valk en 3. De Efteling. Tijdens de laatste verkiezing ging de Efteling met de winst er vandoor, gevolgd door Coolbue en Van der Valk. Grote namen – met meer dan 250 deelnemers - die zich laten beoordelen door hun eigen klanten. Want daarin onderscheidt deze verkiezing zich ten opzichte van alle andere (jury). prijzen. Niet een jury maar klanten beoordelen en maken uit wie er wint.

Op 30 januari 2020 gaat deze landelijke verkiezing een Noordelijke opvolging krijgen, dan is de finale voor de verkiezing van de Klantvriendelijkste organisatie van Noord-Nederland

En deze regio is niet willekeurig! Er zijn bijzonder veel organisaties die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben maar het (nog) niet of onvoldoende uitdragen. Dat herkent SAMR - verantwoordelijk voor de landelijke organisatie - en heeft daartoe samen met CRISP Klantgeluk - gevestigd in het Noorden
en gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantbeleving voor zowel de publieke-en de private sector- de Noordelijke verkiezing georganiseerd.
Wat levert dit deelnemers op!?

Na de inschrijving heeft elke organisatie zijn klantenbestand aangeleverd en vervolgens zijn er op dezelfde manier in dezelfde periode, dezelfde vragen gesteld aan de klanten van deelnemende organisaties. De top 10 finalisten ontvangen tijdens de finale hun score hoe klantvriendelijk ze zijn en
waarom ze door hun klanten klantvriendelijk gevonden worden.

De scores worden getoetst aan de landelijke 7 gouden regels van klantvriendelijkheid. De finalisten ontvangen hiervan een gevalideerd rapport waarmee je als organisatie ook meteen een benchmark te pakken hebt welke 250 organisaties landelijk vergelijkt.

Finalisten krijgen hun score terug op, hoe ze scoren op klantvriendelijkheid in vergelijking met de regio Noord-Nederland ten opzichte van heel Nederland.

Landelijk wordt er gekozen voor de titel Klantvriendelijkste Bedrijf. In het noorden wordt bewust gekozen om naast het MKB ook non-profit deel te laten nemen, denk bijvoorbeeld aan instanties als de overheid, zorg en onderwijs. De titel Noordelijk is dan ook: de Verkiezing van Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland.