• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Dropjescultuur online

  Initiative meldt samen met DPG Media een online videocampagne te hebben ontwikkeld voor het dropmerk Oldtimers. Initiative kreeg de vraag om zowel het concept als de mediastrategie te ontwikkelen. Eind 2019 hebben de verpakkingen van Oldtimers een ander design gekregen én zijn alle dropjes gelatinevrij gemaakt.

Het concept van de campagne onder de naam Smaak met Karakter, bestaat uit een vierdelige videoserie met Hugo Kennis (televisiekok en winnaar van Expeditie Robinson 2019). Deze video’s worden (breed) ondersteund via branded content, banners en brand stories op het DPG Media netwerk.

Arjan Drost, Content & Partnerships Director bij Initiative: “De uitdaging waar we voor stonden was om consumenten een gevoel te geven bij enerzijds de plek van Oldtimers in de Nederlandse dropcultuur, anderzijds de unieke smaakbeleving van dit merk. De inzet van Hugo Kennis onderstreept bovendien de kwaliteit.”

Ivo Brand, marketingmanager bij Concorp: “We zochten een manier om de positionering en het verhaal van ons merk toegankelijk en relevant bij de consument te krijgen. We wilden hierbij uitgaan van de kracht van ons product: de smaak. De eerste resultaten beloven veel goeds. Met deze campagne wordt de nieuwe positionering op een hele natuurlijke en effectieve wijze geladen en maken we Oldtimers nog bekender en aantrekkelijker onder dropminnend Nederland."

Jan Willem den Ouden, Creative bij DPG Media: “Om lading te geven aan Oldtimers Smaak met karakter, zijn we op zoek gegaan naar een karakter met smaak. Samen met TV-chef Hugo Kennis ontdekken we wat smaakbeleving definieert en hoe je smaken kunt combineren.”

Het is grappig te bedenken hoe grote beleidskwesties maar ook ogenschijnlijk kleine zaken als de dropjescultuur ons in ons dagelijks leven kunnen inspireren. Iedereen vindt het leuk als oude makkers - hoe betuttelend wellicht ooit ook - op vertrouwde wijze en toch wel aantrekkelijk weer in beeld verschijnen.