• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Overbodig statement over voordelige trouwjurk van Zeeman

Reclamevrienden noemen het opgetogen 'een statement van Zeeman tegen de onnodig dure trouwjurk'. Niets meer en niets minder... Rond dit item is namelijk een campagne bedacht door reclamebureau Persuade Brand Interaction om Zeeman als merk nog bekender te maken. Daarvoor werd een trouwjurk voor 29,99 (!) in het assortiment opgenomen. De campagne is bedacht en ontwikkeld door Persuade Brand Interaction, het bureau achter de Zeeman merkcampagne vanuit een bepaalde hotemetotem-visie. Eerst even vaststellen: het is een bruikbaar geheel. Een gewaad waarin je best goed voor de draad kan komen.
De stylisten van Zeeman hebben de trouwjurk zelf ontworpen en laten maken bij voor hun bekende en zo voordelig mogelijk werkende leveranciers. (Voor milieucriticasters: daarbij hebben ze van deze zakenpartners de verzekering gekregen dat er geen kinderarbeid en slechte arbeidsvoorwaarden etc. aan de produktie vastzat). Allemaal goed en best.
De trouwjurk voor 29,99 schijnt ook werkelijk weg-gevlogen te zijn en wordt nu in grote hoeveelheden waarschijnlijk nabesteld. Wat was het uitgangspunt van de marketing-mensen? Hun 'visie'? Die is echt reclame-achtig. Slechts ten dele okay. 

Die visie luidt: "Waarom moet een trouwjurk zo duur zijn? Het is een jurk die je maar 1 keer in je leven draagt in principe. (Dat wensen wij ieder bruidje van harte toe). Waarom moet de trouwjurk dan toch Het Kostbaarste Kledingstuk in de garderobe van een vrouw zijn? " Antwoord: een trouwjurk hoeft helemaal niet duur te zijn. Echte liefde maakt elke vrouw mooi, mooier, mooist wat zij ook draagt of niet.

Elke jurk die wij vrouwen in ons hart gesloten hebben siert de bruid. En tijdens een bruiloft mag de bruid haar liedesleven bekronen met een feest voor iedereen die in haar geluk kan delen. Soms is er geen financiële ruimte voor een sprookjesjurk en voor allerlei andere geld kostende geneugten. Dan doe je het maar met minder.

Zelf droeg ik tijdens mijn bruiloft ook een voordeelsaanbieding van ons voordeligste modehuis op die grote dag. Maar wat voelde ik me gelukkig! Al reed ik niet met een koets of auto maar met de tram naar het stadhuis: het bleef een sprookje. Wat omstanders of anderen ook voor kritiek hadden.

En ook nu kan ik van alle soms wel heel kostbare en prachtige bruidsjurken die ik op modeshows of bij TLC voorbij zie komen ontzettend genieten. Evenals van de origineel of voornaam geklede gelukkige bruidegom.

Het is een beetje net als met eten. Je kunt snel iedere dag staande bij het aanrecht wat eetbaars uit een geopend blik schrokken of gezellig aan een mooi gedekte tafel van je bord met eten genieten. Het leven kan er zoveel leuker uitzien als je zelf er de sfeer in houdt en aan de stijl tegemoet wil komen. Dat zit niet in de kosten van de uiterlijke schijn en alle poppenkast er omheen maar in de kwaliteit die je van binnen met je mee wil dragen.

FOTO: CHANTAL SPIEARD