• Feestelijke Hilton Haringparty in zonnig Amsterdam

  • De maatpakken van OGER voor Feyenoord

  • Kim Feenstra strijdt voor Stichting Dierenhulp

  • Belgisch juwelenmerk introduceert green lemon

  • Art en glamour bij Paul Schulten Couture

  • Sheila’s 45 jarige jubileum show “Gold”

  • Tournée Introdans in Canada en VS

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

20 Jaar Couturekrant

  • COUTUREKRANT 20 JAAR

    Dit jaar bestaat onze Couturekrant 20 jaar. Dat is een geldige reden om onze regelmatig terugkerende bezoekers te bedanken. En Read More
  • Sheila de Vries

    Sheila De Vries: alle creaties hebben hun eigen verhaal... De couture van Sheila de Vries is het resultaat van reizen Read More
  • Ronald Kolk

    Ronald Kolk begon zijn loopbaan begon bij Amsterdamse couturiers maar hij is een natuurtalent. Van jongs aan af knipte hij Read More
  • Paul Schulten

    Paul Schulten brengt spraakmakende show. Paul Schulten is een couturier met star-class. Hij is hot bij zijn eigen klantenkring. Zijn Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Beursgenoteerde Mitula Group koopt Kleding.nl

b_250_200_16777215_00_images_GonzalodelPozo17.jpg  Mitula Group Limited, een toonaangevende online classifieds speler, heeft vandaag bekend gemaakt Kleding BV ( Kleding.nl en Fashiola ), over te nemen.Met de Nederlandse kleding zoekmachine wil Mitula haar groei in de fashion vertical versnellen. Het is een spraakmakende overname en superleuk voor de Nederlandse onderneming.

Mitula, beursgenoteerd in Australië (ASX: MUA), betaalt als onderdeel van de overname EUR 10 miljoen in contanten en 1 miljoen aandelen Mitula Group. Tevens is er een earn out regeling tot eind 2017 overeengekomen, die ook in aandelen wordt uitbetaald.

Gonzalo del Pozo, CEO van de Mitula Group is enthousiast over de overname van Kleding.nl "Zo kunnen we de keuzemogelijkheden van de bezoekers sterk uitbreiden. Fashion is belangrijk voor ons."

De Mitula Group biedt verschillende produkten en diensten aan in uiteenlopende sectoren zoals in personeelsaanbod, motoren en vastgoed op diverse sites of in fysiek aanwezige bedrijven.Mitula Group ontvangt 80 miljoen bezoekers per maand en beschikt over diverse Aziatische digitale portalen.

Kleding BV exploiteert sites in 16 landen; met Kleding.nl in Nederland en het merk Fashiola in 15 landen binnen en buiten Europa. Kleding.nl werd in 2012 gelanceerd en groeide binnen korte tijd tot het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland.

Sinds 2013 is het bedrijf ook internationaal actief met zusterbedrijf Fashiola. Het bedrijf heeft 20 medewerkers op haar 2 locaties in Nijverdal en Amsterdam.