• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

BIGLI GOES BRIDAL

Het Belgische merk BIGLI is een van de meest innovatieve spelers in de sector van de luxe juwelen. Al meer dan vijfentwintig jaar onderscheidt.

BIGLI zich niet alleen door het gebruik van hoogwaardige materialen, maar ook door het zeer vakkundige zetwerk.

Aan het hoofd van het label staat een duo dat elkaar perfect aanvult: Laurence Aerens, creatief directeur, en Thierry Spitaels, CEO. De juwelen van BIGLI hebben elk een unieke kleur dankzij een ambachtelijke techniek waarbij verschillende lagen edelstenen op elkaar worden gelegd. Deze superpositie geeft het geheel een andere, diepere kleurindruk.

Vrouwen van alle generaties zijn altijd Laurence’s belangrijkste inspiratiebron bij het bedenken van nieuwe collecties. Ook het leven in de natuur maakt deel uit van het creatieve proces.

BIGLI is een merk met een menselijk en oprecht gezicht. Dat kan je steeds opnieuw weer verrassen.