• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

A.P.C. LACOSTE en zijn krokodil

 

Voor een nieuwe samerwerking nodigde A.P.C. het prestigieuze Franse modehuis Lacoste en zijn krokodil uit om te komen spelen. Sinds 2018 is Louise Trotter, artistiek directeur van Lacoste, de drijvende kracht achter een nieuwe golf van moderne verfijning voor het krokodillenmerk, dat in 1933 werd opgericht door tennisspeler René Lacoste. De iconische krokodil refereert naar de bijnaam van Lacoste op het tennisveld en het embleem dat voor elke match op zijn witte shirts werd gestikt.

Voor de nieuwe interactie met A.P.C. werkte Louise Trotter samen met Jean en Judith Touitou om speelse items voor vrouwen en mannen te ontwerpen waarop de beroemde krokodil het logo van A.P.C. omringt. Deze collab bracht unieke sportswear-items voort, met militaire verwijzingen die voor A.P.C. zo belangrijk zijn.

Qua kleur en volume bracht het een vleugje 90’s flair. Een windjack in marineblauw nylon, in khaki gabardine en natuurlijk in spijkerstof. Wijde jeans, T-shirts en polo’s met blauwe en babyroze streepjes. Losvallende shirtjurken voor vrouwen. En niet te vergeten iéts oversizede polo’s, ook beschikbaar in patchwork-uitvoering.

Deze worden gecomplementeerd met fleece items, joggers en sweatshirts waarin verschillende versies van het speciale logo zijn verwerkt.

Als finishing touch zijn er nog de accessoires uit de A.P.C. Lacoste-collectie: sneakers, gestreepte sokken, tassen van spijkerstof en ook, onder meer, een gigantische schoudertas en een geurkaars die je meevoert op een wandelingetje richting de tennisbanen van de Jardin du Luxembourg in Parijs.

ALTIJD WAT LEUKS BIJ A.P.C. LACOSTE MET DE KROKODIL ...