• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Pop- Superster Camila Cabello het gezicht van BACARDÍ® Rum

  HAMILTON/BERMUDA -9 april 2024 - Het iconische rummerk BACARDÍ Rum gaat een meerjarige samenwerking aan met de Cubaans-Amerikaanse megaster voor een nieuwe zomercampagne, met de muziek van haar langverwachte nieuwe album.

Het wereldwijd bezochte BACARDÍ Do What Moves You-platform showt de veelzijdige artieste in een sensationele campagnespot tijdens haar nieuwe nummer "I LUV IT," dat nu beschikbaar is op alle belangrijke streamingplatforms. Dit wordt de eerste single van C, XOXO, haar langverwachte vierde album dat deze zomer uitkomt.

Camila Cabello is enthousiast: "Voor mij staat BACARDÍ synoniem voor de geest van de Caraïben en natuurlijk voor goede cocktails en een geweldig feest. De campagne waaraan we hebben gewerkt, is anders dan elk ander project dat ik eerder heb gedaan. Ik kan niet wachten tot de fans het kunnen beleven."

De BACARDÍ-campagne viert de levendige geest van Cabello's nieuwe muziek en de langdurige passie van het merk voor het verenigen van gemeenschappen door middel van beweging en zelfexpressie. De popster beweegt op het ritme van haar aanstekelijke nieuwe track. De geluidsgolven van het nummer uit de straatradio zullen meermaals een hoogtepunt bereiken tijdens een vrolijk, gezamenlijk buurtfeest

Natuurlijk helemaal compleet met BACARDÍ-cocktails zoals de I LUV IT Punch. Het drankje is een heerlijke variatie op een klassieke rum punch. Hierbij wordt BACARDÍ Carta Blanca gecombineerd met een aantal van haar favoriete ingrediënten, waaronder passievrucht, limoen, kokoswater en St. Germain.

De bijbehorende campagne wordt wereldwijd verspreid via verschillende sociale en online videokanalen.

Hier volgt het volledige recept voor Cabello's I LUV IT Punch:
- 60 ml BACARDÍ Carta Blanca rum
- 15 ml St Germain likeur
- 15 ml passievruchtnectar
- 15 ml limoensap (sap van ongeveer een halve limoen)
- 30 ml kokoswater
- Limoenschijfje en geroosterde kokosschilfers als garnering

Methode: Doe alle ingrediënten in een glas met ijsblokjes. Even roeren om te mengen. Garneren met een limoenschijfje en geroosterde kokosschilfers.

BACARDÍ® Rum is de meest bekroonde rum ter wereld met meer dan 800 prijzen voor kwaliteit, smaak en innovatie. Tegenwoordig wordt BACARDÍ-rum voornamelijk in Puerto Rico geproduceerd, waar de smaak hetzelfde blijft als toen hij voor het eerst werd gemengd in 1862.