• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Ditjes & Datjes en Oranje Boven worden vernieuwd

  Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer, voorheen hoofdredactie Telegraaf, hebben met hun nieuwe bedrijf Trusted Media de eerste grote klant binnengehaald. In samenwerking met Brookland BV uit Sassenheim gaan ze de redactionele inhoud (print en online) produceren van de gratis gezinsbladen Ditjes & Datjes en Oranje Boven.

Daarvoor is oud Privé-verslaggeefster Vanessa Bontje aangetrokken. Ditjes & Datjes verschijnt maandelijks in een oplage van 650.000 exemplaren bij de supermarkten van Dirk van den Broek en de Dirk III-slijterijen. Oranje Boven verschijnt elk kwartaal in een oplage van bijna 600.000 exemplaren bij Dirk van den Broek, Dirk III en bij de supermarktketen DeKa Markt.

Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer hebben inmiddels een kantoor in Amsterdam Sloterdijk betrokken pal tegenover De Telegraaf. Paradijs zegt : ‘Voor onze onderneming geldt dat wij zonder veel overhead kunnen werken. Wij werken lean en mean en daardoor veel goedkoper.’

Als het aan Paradijs ligt, gaat zijn bedrijf ook de redactie voeren van bestaande onafhankelijke titels. ‘We gaan alle uitgeverijen langs. Wij zijn er klaar voor. TMG besteedt het drukken uit, waarom niet de redactie of onderdelen daarvan? Wij zien daar een goede markt voor ons bedrijf.’ Sinds het duo in januari voor zichzelf begon, heeft het ongeveer 15 klanten geworven.

Deels doen ze aan media-adviezen en daarnaast verzorgen ze websites en magazines voor opdrachtgevers. Bijvoorbeeld voor reisorganisatie Jan Doets, waarvoor ze een magazine en website maken. Emmer: ‘Als ik één ding geleerd heb de afgelopen tijd, is dat er meer omzet zit in print dan ik had verwacht. "

Omdat Emmer daar ook meer omzet verwacht, begint er in januari een uitgever bij Trusted Media mee te werken aan nieuwsdienst.nl. Het is een werktitel voor wat een online tabloid moet worden. Paradijs daarover: ‘Er is ruimte voor een populaire, rechtse titel in Nederland. Alle media schuiven op naar het midden. Ook het AD en De Telegraaf doen aan verdieping. Maar waar kan de taxichauffeur nog terecht? Wij zien een enorme kans, alleen hebben nog niet de financiers om het te kunnen starten. Wij praten er in Nederland en daar buiten over met investeerders.’

Emmer: ‘Het is een uitgave die we online en vooral mobiel willen opzetten, maar in print is niet ondenkbaar. Wij denken niet dat abonnees er voor gaan betalen, we zoeken naar een heel ander verdienmodel.’

Uiteraard worden de plannen van de ondernemers met grote belangstelling door vele uitgevers en opdrachtgevers van programma's en sites gevolgd.