Superexpo Sheila de Vries en glaskunstenaar Bernard Heesen niet optimaal

 AMSTELVEEN- De Turkse Garanti Bank werd in het Museum Jan van der Togt vertegenwoordigd door topman en CEO Ergun Özen die kort en krachtig de samenwerking met haar Turkse dochteronderneming Eureko Sigorta en verzekeraar Achmea onderstreepte nu er 400 jaar goede betrekkingen tussen Turkije en Nederland werden gevierd. Hij bedankte alle partijen voor de goede samenwerking van verschillende partijen om zo'n mooie expositie te organiseren.

alt

Er werd op deze speciale gelegenheid een Turks- Nederlands woordenboek aangeboden aan de Turkse ambassadeur in Nederland waar jaren lang aan is gewerkt door wetenschappers van de Leidse Universiteit. Er waren verschillende zakelijke vertegenwoordigingen aanwezig op deze superexpo van couturier Sheila de Vries en glaskunstenaar Bernard Heesen. Een bewonderenswaardig initiatief waarvan we echter later pas op de hoogte werden gebracht. Hoe kwam dat?

De invitaties voor deze door de pers bezochte bijeenkomst hebben ons eveneens te laat en via een omweg bereikt en ook het persmateriaal kwam na vele omwegen via anderen in ons bezit. Vandaar dat u even op ons verslag moest wachten. Vermoedelijk heeft dit te maken met het feit dat de organiserende bedrijven wel uitstekend persberichten kunnen verzenden maar een persbijeenkomst organiseren is nog een vak apart.

Zo waren de meeste sprekers totaal niet te verstaan en konden wij ook niet in het bezit raken van hun toespraken. Wij hebben wel de moeite genomen om naar Amstelveen te gaan en een hartelijker en efficienter welkom was qua persontvangst zeker op zijn plaats geweest. De PR-figuur die ons de volgende dag van materiaal zou voorzien liet dit achterwege en was ook niet telefonisch bereikbaar. Vreselijk interessant allemaal ...

Wij hebben als Couturekrant zowel zakelijk als persoonlijk jarenlange goede relaties op elk gebied met vele bedrijven en zijn gewend respectvol samen te werken. Wij leven ook in een tijd waarbij grote ondernemingen juist moeten leren niet voor de kwantiteit maar voor de kwaliteit te gaan. En daarbij vooral het belang van anderen die hun tegemoet komen niet moeten onderschatten.

De slogan: Achmea ontzorgt was in dit geval niet van toepassing. Dit bedrijf bezorgde ons namelijk de nodige kopzorgen. En dat bij zo'n mooie expositie.