• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

De creatieve Pelagia Kolotouros aan de top van Lacoste

  PARIJS - 7 februari 2023 - Pelagia Kolotouros treedt in dienst bij Lacoste als Creative Design Director. Zij de leiding over de creatieve studio van het iconische Franse merk (Lacoste) en zal haar visie op alle collecties overbrengen. Haar benoeming komt op het moment dat Lacoste een nieuwe artistieke aanpak introduceert vanuit een gezamenlijk stramien gericht op een collectieve visie.

Sinds de allereerste polo werd gecreëerd in 1933, gebruikt Lacoste zijn authentieke sportieve erfgoed om optimisme en allure uit te stralen over de hele wereld dankzij een unieke en originele levensstijl voor vrouwen, mannen en kinderen. Pelagia Kolotouros zal ook toezicht houden op de samenwerking tussen de ontwerpteams van het merk en de bij Lacoste betrokken creatieve teams en collecties.

Catherine Spindler, Deputy CEO van Lacoste: " Het is mij een groot genoegen om Pelagia Kolotouros in ons huis te verwelkomen. Haar komst komt op het moment waarop we een innovatieve artistieke aanpak ontwikkelen om de creativiteit en aantrekkingskracht van het merk nog groter te maken. Dankzij haar algemeen erkende expertise in het ontwikkelen van samenwerkingen met een aantoonbare en unieke invloed, haar vermogen om creatieve mode opnieuw te definiëren weet zij stukken naar een iconische status op te waarderen."

Spindler roemt ook haar talent om culturen te verbinden specifiek bij sport en mode. Lacoste vertrouwt er op door de begeleiding van Pelagia in een nieuwe cyclus van creatieve expressie het meest inspirerende Franse merk in de sportmode te worden." Wie is deze veel geroemde Pelagia Kolotouros?

Zij heeft haar opleiding aan de Parsons School of Design in New York afgerond enbegon haar carrière bij Theory in 2008 waar ze werkte in de divisies Women's en Men's. In 2003 trad ze in dienst bij Calvin Klein waar ze werd benoemd tot Design Director Men's. Vervolgens begeleidde ze Yeezy bij een artistieke koers, met onder meer de samenwerking van het merk met Adidas.

In 2017 werd ze Global Creative Director van The North Face, waar ze verantwoordelijk was voor de divisies City, Streetwear, Youth Wear, Women's en Men's. Vervolgens ging ze aan de slag bij Adidas, waar ze verantwoordelijk was voor samenwerkingen met Ivy Park en Pharrel Williams, voor de textiel-, schoenen-, vrouwen- en mannencollecties. Zij is een supertalent en zal deze grote creatieve uitdaging graag aangaan. Want Lacoste dat sinds de allereerste polo in 1933 werd gecreëerd als vaste koers is niet alleen een authentiek merk maar ook een erfgoed op het gebied van sport en mode dat optimisme en allure over de hele wereld weet uit te stralen. Lacoste draagt daarmee bij aan een unieke en originele levensstijl voor vrouwen, mannen en kinderen.

Op het kruispunt van sport en mode zorgt Lacoste voor een dynamische invloed in het leven van talloze sporters en stimuleert bovendien de zelfexpressie. In elke collectie, in elke lijn, wordt de tijdloze élegance van Lacoste weergegeven door een combi van creativiteit en een bepaalde klasse.

Vanaf het begin is het aura van de krokodil bij elke generatie die deze draagt sterker geworden en daarmee uitgegroeid tot een indrukwekkend symbool. Doorgegeven van land tot land, van de ene generatie tot de volgende, van de ene vriend tot de andere, worden Lacoste stukken doortrokken met een emotionele en haast iconische status.

De élegance van Lacoste - universeel en tijdloos - brengt een grote gemeenschap samen, waarin iedereen elkaars waarden en verschillen respecteert en erkent. Lacoste is nu gevestigd in 98 landen, via een netwerk van 1100 winkels.

PELAGIA KOLOTAUROS - EEN SUPERTALENT IN DE WERELD VAN DE SPORT EN MODE - START NU BIJ LACOSTE ...