• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Addy showt met koninklijke glamour in Palazzo Brancciato -1-

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Boomerang Business Collective opent 20e locatie in 8 maanden

  STADSKANAAL - Met de opening van drie nieuwe locaties, viert Boomerang Business Collective een belangrijke mijlpaal in december. De nieuwe locaties in Venray, Hilversum en Den Bosch brengen het totaal van collectieven op 20. En dat in slechts 8 maanden tijd, sinds de lancering van de franchiseformule. Een succesvolle afsluiter van het jaar, waarin ook vooruitgeblikt wordt naar 2024. Boomerang Business Collective is gebaseerd op ondernemers gefocust het thema: Door-Elkaar- En- Voor-Elkaar. 

Boomerang Business Collective is anders dan een standaard netwerkevenement. Het vertegenwoordigt een uniek concept van wekelijkse bijeenkomsten, waarbij deelnemers van collectieven samenkomen op vaste tijden. Het belangrijkste doel van deze bijeenkomsten is het opbouwen van langdurige, professionele relaties. En dat allemaal binnen een netwerk dat gekenmerkt wordt door betrouwbaarheid en consistentie. Binnen de collectieven wordt het delen van zakelijke aanbevelingen gestimuleerd, wat uiteindelijk ook bijdraagt aan het verhogen van de omzet van alle betrokken deelnemers.

Een ander kenmerk waarmee Boomerang Business Collective zich onderscheidt van andere organisaties, is de actieve deelname. Van deelnemers wordt verwacht dat ze zorgen voor actieve deelname aan bijeenkomsten en eigen initiatief tonen. Allemaal voor persoonlijke en zakelijke groei. Om daarvoor ondersteuning te bieden worden trainingen aangeboden over presenteren, marketing en zakelijke ontwikkeling.

Door de lat hoog te leggen en aanspraak te maken op het ondernemerschap van deelnemers, wordt er gewerkt aan het gezamenlijke doel: collectief succes.

Dat is natuurlijk wel een moeilijk aspect voor veel ondernemers die elders in het land in een situatie verkeren waarin ze het razend druk hebben en in hun omgeving nauwelijks mensen tegenkomen die zelf tot gezamenlijke activiteit bereid zijn. Dat is heel jammer want veel ondernemers zouden makkelijk door collega-ondernemers geholpen kunnen worden en ook terug hulp kunnen bieden. Denk aan beveiliging of kassa-problemen. Of door gezamenlijke publiciteit maar het komt allemaal aan op een goede organisatie want 'praatjes alleen'vullen geen gaatjes weten ondernemers maar al te goed.

Het is een verademing er over te kunnen horen hoe een bepaalde groep elkaar positief bij de hand te nemen en samen een nieuw krachtveld creëert. Natuurlijk kom je daarbij ook moeilijkheden tegen maar 'waar een wil is, is een weg"  laat de snelle ontwikkeling van het business-collectief zien. De snelgroeiende zakelijke netwerkorganisatievan Boomerang Business Collective richt zich op de substantiële gezamenlijke groei van alle deelnemers.

Een succesvolle franchiseformule, want inmiddels zijn er door heel Nederland 20 collectieven gestart. Terwijl Boomerang Business Collective pas 8 maanden geleden is opgericht. Voor 2024 heeft de organisatie ook grootse plannen.

Het doel is om het zakelijke netwerk nog verder uit te breiden naar 50 collectieven. Door het unieke businessmodel, de automatisering en de begeleiding vanuit Boomerang Business Collective, komen het opstarten en goed begeleiden van nieuwe lokale collectieven voor veel ondernemers binnen handbereik.