• Koos Van der Wal: de Friese hoedenontwerper

  • De INFINITY collectie van BIGLI

  • Show Addy van den Krommenacker in Parijs groot succes

  • Couture Irving Vorster bij Mondriaandiner

  • Pink Panther Party uit jaren 70 herleven

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Chopard presenteert Red Carpet Collectie 2023

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 10 :
Koffers net uitgepakt - snelle boodschap - vlieg terug, verdrietige reden, pubgesprek, irritante Nederlandse betaalregeltjes, steeds die afvalbakterreur, kunstmuseum en genderdiscussie in preutse generatie, - wat is liefde - minderhedenbluf tegenover wegdromende meerderheid, gebrek aan romantiek, commoties in relaties door robottisme naast nieuwe ontwikkelingen.

PodCast 11 :
Mogen meedoen aan 5-delige VPRO-documentairereeks Trappers, hoofdfiguur Stanley directeur bikersbedrijf, een sociaal ingesteld koeriersbedrijf, emotionele karakteristiek van gehandicapten met veel doorzettingsvermogen, koeriers van een diverse nieuwe jonge generatie zijn alert op actualiteit en verschil in financiële beloning in de maatschappij. Reacties en meningen - het slavernijverleden - staatkundige excuses - emoties die doorwerken - herstelbetalingen, vegapraat.

Kleding.nl lanceert Fashiola.uk

Het Nederlandse bedrijf Kleding.nl is in Groot-Brittannië van start gegaan met Fashiola.co.uk. Vorig jaar werd ook al met succes naar Duitsland uitgebreid. De kleding zoekmachine doorzoekt ruim 650.000 producten van de belangrijkste Britse online kledingwinkels.

Online fashion vertegenwoordigt een marktwaarde 6,9 miljard pond in Groot-Brittannië. Er zijn honderden Britse online kledingwinkels met zeer divers, maar ook heel specifiek aanbod. "Wij combineren een groot deel van dit productaanbod op Fashiola.co.uk, waardoor we alle merken, prijzen en beschikbare kleding doorzoekbaar makenn," verklaart directeur Peter Langenkamp.
In Nederland werd met Kleding.nl in het eerste bestaansjaar ruim 7,5 miljoen omzet gegenereerd voor de aangesloten winkels. In 2013 groeide de omzet naar ruim 10 miljoen, mede dankzij de uitbreiding naar Duitsland. Inmiddels worden ook de voorbereidingen getroffen voor uitbreiding naar Spanje en Frankrijk. Fashiola is de internationale merknaam van het in 2012 opgerichte bedrijf.
In totaal zijn er bij de lancering van Fashiola.co.uk meer dan 650.000 artikelen van ruim 80 webshops doorzoekbaar. Dit aanbod wordt nog dagelijks uitgebreid.