• Chopard Bag by Chloë Sevigny op de green carpet

  • Introdans ook nu volop in actie

  • 'Photographic Paintings'

  • Historische Modeshow Sheila de Vries

  • Hoeden van Fabienne Delvigne: verfijnde look

  • Dutch Designer of the Year-titel naar Efteling

  • Amazon by Addy in Villa Maasdonk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 4
PodCast 3
PodCast 2
PodCast 1

Kledingzoekmachine belangrijk voor online fashion

Kleding zoekmachine Kleding.nl heeft voor TV en radio ruim een miljoen euro gereserveerd met een cross mediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten. Kleding.nl is sinds medio 2014 te horen op diverse radiozenders, waaronder Radio 538. Eind 2014 en begin 2015 zijn de eerste tv-commercials op diverse zenders uitgezonden. Gisteren is een grootschalige nieuwe campagne gestart.

"We zijn van oorsprong vooral actief in online marketing, maar na succesvolle campagnes op o.a. radio en YouTube, gaan we nu ook inzetten op tv", aldus directeur Peter Langenkamp. "Tot medio 2016 zullen we op RTL en andere zenders aanwezig zijn, waar we een nieuw en groter publiek willen bereiken."
Kleding.nl is uitgegroeid tot één van de belangrijkste zoekmachines voor online fashion. Het werd begin 2012 door Kleding B.V. gelanceerd met het doel om binnen twee jaar het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland te zijn.

Investeerders in Kleding.nl zijn bekende internetondernemers, die al eerder succesvol waren met Vinden.nl, Gaspedaal.nl, Autowereld.nl, Marktplaza.nl, Foody.nl en Huizenzoeker.nl