• Koos Van der Wal: de Friese hoedenontwerper

  • De INFINITY collectie van BIGLI

  • Show Addy van den Krommenacker in Parijs groot succes

  • Couture Irving Vorster bij Mondriaandiner

  • Pink Panther Party uit jaren 70 herleven

  • Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Chopard presenteert Red Carpet Collectie 2023

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 10 :
Koffers net uitgepakt - snelle boodschap - vlieg terug, verdrietige reden, pubgesprek, irritante Nederlandse betaalregeltjes, steeds die afvalbakterreur, kunstmuseum en genderdiscussie in preutse generatie, - wat is liefde - minderhedenbluf tegenover wegdromende meerderheid, gebrek aan romantiek, commoties in relaties door robottisme naast nieuwe ontwikkelingen.

PodCast 11 :
Mogen meedoen aan 5-delige VPRO-documentairereeks Trappers, hoofdfiguur Stanley directeur bikersbedrijf, een sociaal ingesteld koeriersbedrijf, emotionele karakteristiek van gehandicapten met veel doorzettingsvermogen, koeriers van een diverse nieuwe jonge generatie zijn alert op actualiteit en verschil in financiële beloning in de maatschappij. Reacties en meningen - het slavernijverleden - staatkundige excuses - emoties die doorwerken - herstelbetalingen, vegapraat.

Kledingzoekmachine belangrijk voor online fashion

Kleding zoekmachine Kleding.nl heeft voor TV en radio ruim een miljoen euro gereserveerd met een cross mediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten. Kleding.nl is sinds medio 2014 te horen op diverse radiozenders, waaronder Radio 538. Eind 2014 en begin 2015 zijn de eerste tv-commercials op diverse zenders uitgezonden. Gisteren is een grootschalige nieuwe campagne gestart.

"We zijn van oorsprong vooral actief in online marketing, maar na succesvolle campagnes op o.a. radio en YouTube, gaan we nu ook inzetten op tv", aldus directeur Peter Langenkamp. "Tot medio 2016 zullen we op RTL en andere zenders aanwezig zijn, waar we een nieuw en groter publiek willen bereiken."
Kleding.nl is uitgegroeid tot één van de belangrijkste zoekmachines voor online fashion. Het werd begin 2012 door Kleding B.V. gelanceerd met het doel om binnen twee jaar het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland te zijn.

Investeerders in Kleding.nl zijn bekende internetondernemers, die al eerder succesvol waren met Vinden.nl, Gaspedaal.nl, Autowereld.nl, Marktplaza.nl, Foody.nl en Huizenzoeker.nl