• De INFINITY collectie van BIGLI

  • Spencer Tweeling showt Chopard

  • 'The Art of Perception'

  • Sheila de Vries: Mexicaanse coutureshow

  • "Kendall voor ABOUT YOU"

  • Show Addy van den Krommenacker in Parijs groot succes

  • MEESTERLIJK met Nederlands Paviljoen viert 6de Editie

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

PodCast 5 :
Journalistieke reis naar Indonesië - Koninklijke excuses aan Indonesië - strijd om geloofsvrijheid op Sumatra -tocht door het oerwoud - emotionele bijeenkomst vervolgde christenen - ontmoeting met radicale moslimleider - overstroming Jakarta - Indisch monument - niet altijd begrepen identiteitsproblemen.

PodCast 6 :
Aanval op haven Beiroet - bijzondere ontmoeting met medewerker vredesmissie - (h)erkenning pijn en machteloosheid - nawerking oorlogssituatie - tragiek in Libanon en onveiligheid - Bonifacius jeugdherinnering - politie aan de deur- veranderingen oorlogen in Oost - Europa.

Kledingzoekmachine belangrijk voor online fashion

Kleding zoekmachine Kleding.nl heeft voor TV en radio ruim een miljoen euro gereserveerd met een cross mediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten. Kleding.nl is sinds medio 2014 te horen op diverse radiozenders, waaronder Radio 538. Eind 2014 en begin 2015 zijn de eerste tv-commercials op diverse zenders uitgezonden. Gisteren is een grootschalige nieuwe campagne gestart.

"We zijn van oorsprong vooral actief in online marketing, maar na succesvolle campagnes op o.a. radio en YouTube, gaan we nu ook inzetten op tv", aldus directeur Peter Langenkamp. "Tot medio 2016 zullen we op RTL en andere zenders aanwezig zijn, waar we een nieuw en groter publiek willen bereiken."
Kleding.nl is uitgegroeid tot één van de belangrijkste zoekmachines voor online fashion. Het werd begin 2012 door Kleding B.V. gelanceerd met het doel om binnen twee jaar het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland te zijn.

Investeerders in Kleding.nl zijn bekende internetondernemers, die al eerder succesvol waren met Vinden.nl, Gaspedaal.nl, Autowereld.nl, Marktplaza.nl, Foody.nl en Huizenzoeker.nl