• 5-Sterren boetiekhotel ‘POST Rotterdam' in historisch postkantoor

  • Award voor coutureshow Addy van den Krommenacker

  • Nederlands Dans Theater 2 lanceert Settle for More

  • Olivia Colman won de Oscar voor haar hoofdrol in The Favourite

  • Vier Dutch Designbureaus naar National Museum of Qatar...

  • Fabienne Delvigne presenteert elegante couturehoeden

  • Couture Sheila de Vries voor 2019: Joie de Vivre

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kledingzoekmachine belangrijk voor online fashion

Kleding zoekmachine Kleding.nl heeft voor TV en radio ruim een miljoen euro gereserveerd met een cross mediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten. Kleding.nl is sinds medio 2014 te horen op diverse radiozenders, waaronder Radio 538. Eind 2014 en begin 2015 zijn de eerste tv-commercials op diverse zenders uitgezonden. Gisteren is een grootschalige nieuwe campagne gestart.

"We zijn van oorsprong vooral actief in online marketing, maar na succesvolle campagnes op o.a. radio en YouTube, gaan we nu ook inzetten op tv", aldus directeur Peter Langenkamp. "Tot medio 2016 zullen we op RTL en andere zenders aanwezig zijn, waar we een nieuw en groter publiek willen bereiken."
Kleding.nl is uitgegroeid tot één van de belangrijkste zoekmachines voor online fashion. Het werd begin 2012 door Kleding B.V. gelanceerd met het doel om binnen twee jaar het startpunt voor het kopen van online kleding in Nederland te zijn.

Investeerders in Kleding.nl zijn bekende internetondernemers, die al eerder succesvol waren met Vinden.nl, Gaspedaal.nl, Autowereld.nl, Marktplaza.nl, Foody.nl en Huizenzoeker.nl