• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Albert Heijn: nieuwe reclamecampagne rond Ilse

  Albert Heijn start met een reclamecampagne met supermarktmanager Ilse. In de campagne staat het dagelijkse leven centraal. Ilse wordt met een knipoog gevolgd in haar drukke leven, zowel in de winkel als met haar gezin. Ook introduceert de supermarktketen een nieuwe huisstijl met een nog grotere rol voor de bekende kleur blauw. De nieuwe pay-off luidt: Dat is het lekkere van Albert Heijn.

Johan van der Zanden, directeur Marketing & Communicatie: "We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk. Op het werk, met de kinderen, met hobby’s en sporten, sociale media, vrienden en familie. Bij Albert Heijn snappen we dat als geen ander, want we zijn al 130 jaar de vertrouwde supermarkt voor iedereen. We inspireren je dagelijks om meer uit het leven te halen, op de manier die bij jou past. Ongeacht waar je woont, wat je zoekt, waar je bent of wat je te besteden hebt. We zijn er altijd en overal voor je: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat maken we allemaal zichtbaar in deze campagne."

De campagne van Albert Heijn start zondag met een introductiecommercial waarin Ilse zich voorstelt aan Nederland. Daarna volgen commercials waar het dagelijkse leven centraal staat en hoe Albert Heijn het gemakkelijker, betaalbaarder, gezonder en lekkerder maakt voor haar klanten. Ilse staat dicht bij de klanten van Albert Heijn, want ze heeft dezelfde dagelijkse uitdagingen.

Tegelijk introduceert Albert Heijn ook een nieuwe huisstijl, volop blauw. Klanten zien dat terug in de winkels, online, en in de AH app. Johan van der Zanden: "De kleur oranje blijft staan voor de aantrekkelijke bonusaanbiedingen. En is natuurlijk ook de kleur van het Nederlands elftal en de KNVB, waar we sinds kort partner van zijn."

De reclamecampagne is een co-creatie van Albert Heijn en reclamebureau TBWA\Neboko. De teams hebben nauw samengewerkt om een eigentijdse campagne te ontwikkelen en te vertalen in een hele reeks uitingen naar klanten en medewerkers.

De nieuwe campagne van Albert Heijn is de afgelopen dagen geïntroduceerd bij alle 100.000 medewerkers van Albert Heijn in de winkels, distributiecentra, home shop centers en kantoor, en start tegelijk op sociale media.

De eerste tv-commercial duurt 90 seconden en is voor het eerst te zien op zondag 29 september 2019 om 20:10 uur in de reclameblokken op RTL4, RTL7 en NPO2.