• Milaan: Marina Rinaldi presenteert Sara Battaglia

  • Addy van den Krommenacker showt in Gambia

  • Paul Schulten 40 jaar in het vak

  • Avontuurlijke clipper zeilrace om-de-wereld met de Perseverance

  • Beroemde Schotse motorkappen dreigen te verdwijnen

  • Het meest geliefde plein in Sevilla: Plaza de España

  • De Mesdag Collectie uit Den Haag toont Sprekende Bomen

  • TOI & MOI van BIGLI voor valentijn

  • Agu presenteert Undyed Bikewear

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Best dressed lawyer!

Bos & Baruch Podcasts

 

 

PodCast 12 :
Is automobilisten pesten echt nodig - Twijfels over het klimaatevangelie - Zoeken naar praktische oplossingen - De onvermijdelijke Beterweters blijven trots met hun fouten doorgaan - Interessante theorie over de overeenkomst van elementen uit de quantumtheorie en paranormaal denken over levensvormen - Soms is onze grote wereld toch heel klein - Regeringsleiders op de wereldtop over de ontbossing van de Amazone om de longen van de wereld te beschermen - Grensoverschrijdend gedrag is een categorie apart.

PodCast 13 :
Bootramp voor de kust van Ameland - Gevolgen voor ons Erfgoed de Waddenzee - Brandgevaar elektrische auto's mogelijk onderschat - Kamervoorzitter Khadija Arib (on)terecht de maat genomen door anonieme beschuldigers. Wie zei wat? Uitvergroot door 'deftige roddeljournalistiek' - Macht en tegenmacht op de balans vooral in politiek en sport - Onvolledige discussie over het Nederlandse Kabinet - The Black Day in New Delhi en het leven van de Dalit of Onaanraakbaren in India. Een onverzoenlijke hardheid van het regime daar isoleert grote groepen anders gelovigen waaronder ook miljoenen christenen tot leven in afschuwelijke omstandigheden aan de onderkant van de maatschappij.

Tom Coronel met DHL Honda Civic Type R

  OSCHERLEBEN - 4 aug. 2019 - Het vijfde evenement (race 9 & 10) van de TCR Europe Touring Car Series vond plaats op het 3,696 km lange circuit Motorsport Arena Oschersleben. Coureur Tom Coronel verscheen aan de start met de Boutsen Ginion Racing Honda Civic Type R TCR. Hij boekte hier, net als Honda-collega Max Verstappen in de Formule 1, een tweede plaats en deed dat zelfs tweemaal. De voorgaande TCR Europe races op de Oostenrijkse Red Bull Ring gaven al aan dat de snelheid er bij de Honda Civic Type R met Tom Coronel absoluut was. Een positieve lijn die zich tijdens het vijfde raceweekend voortzette.

Twee tweede plaatsen in de vrije trainingen onderstreepten dat, maar een gebroken aandrijfas in de kwalificatie verklaarde de uiteindelijke negende/achtste plaats.
Op de startgrid voor de eerste race resulteerde dit overigens in een zevende startpositie. En bij de start van race twee stond Tom Coronel met zijn Honda in de ‘omgekeerde startvolgorde’ op de derde plaats. De problemen met de aandrijfas behoorden snel tot het verleden en daarmee kon de Nederlander de strijd ‘vol’ aangaan.

Tijdens het eerste raceoptreden resulteerde dat aanvankelijk in een vierde plaats, maar na de uitspraken van de sportcommissarissen -waarbij meerdere rijders werden bestraft- pakte Tom Coronel een tweede plaats. Race twee kende hij weer een prima start en nestelde zich daarmee direct achter de Cupra van de Britse leider Alex Morgan. Die wist op zijn beurt de meerdere aanvallen van de Honda-rijder te weerstaan en ging als winnaar over de meet. Tom Coronel werd probleemloos als tweede afgevlagd.

“Eindelijk zijn de eerste bekers binnen”, verklaarde een tevreden Tom Coronel na afloop. “De vorige keer zaten we er al dichtbij, maar mocht het nog niet zo zijn. Nu wel! In de vrije trainingen ging het al lekker met een dubbele tweede plaats. We zaten er goed bij. In de kwalificatie pakte ik op oude banden een zeven/achtste plaats en op het moment dat wij banden wilden gaan wisselen ging de aandrijfas kapot."
Gelukkig kon dat snel en goed hersteld worden, maar zat een verbetering van de tijd er niet meer in.

"Ik startte de eerste race vanaf de zevende plaats en kwam goed weg. Voor mij gebeurde er het nodige. Nelson Panciatici tikte Jessica Bäckman van de baan en kreeg daar na afloop een straf van 30 seconden voor. De als eerste geëindigde Andreas Bäckman werd gediskwalificeerd omdat zijn auto niet de juiste hoogte had. En hoewel ik wat problemen met de turbosensor had, kon ik het tempo prima bijhouden."